Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, a anunțat o investiție de peste 40 de milioane de euro în construcția unui centru logistic în localitatea Hălchiu, județul Brașov.
Noul proiect face parte din strategia de dezvoltare a Grupului Hellenic Dairies în România și în regiune. În prezent, centrul logistic este în faza de construcție și se preconizează că va fi operațional începând cu luna ianuarie 2024. Până la finalul anului viitor, acesta va fi complet funcțional și va fi integrat cu fabrica de lactate deținută de companie în imediata vecinătate.
Scopul principal al hub-ului din Brașov este optimizarea procesele de depozitare și logistică, contribuind astfel la reducerea consumului de energie și la minimizarea impactului asupra mediului. Noul centru logistic va deservi atât piața locală, cât și piețele de export, inclusiv Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Bulgaria și Serbia, pentru produsele lactate Olympus fabricate în România.
Proiectul logistic din Brașov se întinde pe o suprafață construită de peste 13.500 de metri pătrați și include un depozit cu o înălțime (high-bay) de aproximativ 6.000 de metri pătrați, complet automatizat, cu o temperatură controlată între +2 și +4 grade Celsius. După finalizarea investiției, hub-ul va deveni unul dintre cele mai mari depozite frigorifice de tip high-bay din România, cu o capacitate de peste 32.000 de paleți.
Depozitele high-bay permit stocarea unor volume mari într-un spațiu minim la sol, cu ajutorul unor macarale automate și rafturi înalte de peste 12 metri. Această soluție logistică oferă multiple avantaje, inclusiv optimizarea eficientă a spațiului, acces rapid și în siguranță la produse, disponibilitate 24/7, reducerea distanțelor parcurse pentru livrare și transport de mărfuri și un consum redus de energie.
Fabrica de Lapte de la Hălchiu, din județul Brașov, a fost inaugurată în 2011 ca urmare a unei investiții Greenfield de peste 55 de milioane de euro. În cei 12 ani de activitate, investițiile totale au ajuns la peste 140 de milioane de euro cu accent pe echipamente de ultimă generație pentru colectarea și prelucrarea laptelui, precum și pe tehnologii avansate de ambalare a produselor finite. Unitate de producție este cea mai tehnologizată fabrică de lactate din România și este lider în colectarea laptelui de la fermieri români. Marca locală al brandului Olympus este produsă în Fabrica de Lapte Brașov.
„Noul centru logistic din județul Brașov, dotat cu soluții tehnologice de ultimă oră, este încă o dovadă a angajamentului nostru față de România și a importanței pe care aceasta o are în planurile noastre strategice. În același timp, demararea acestei investiții se aliniază strategiei noastre de sustenabilitate, axată pe reducerea amprentei de carbon, crearea de ambalaje prietenoase cu mediul înconjurător și reciclare. Olympus va continua să mizeze pe calitate, inovație și sustenabilitate.”,
a declarat Adrian Cornea, Plant Manager Fabrica de Lapte Brașov.
Farmec, cel mai mare producător de cosmetice din România, relansează gama de antiperspirante Gerovital H3 cu un nou concept grafic.
Cele opt produse din gamă vor dipune de noi ambalaje și vor spori eficiența în eliminarea mirosurilor neplăcute și a petelor albe inestetice de pe haine, datorită ingredientelor naturale, precum sărurile de aluminiu, acidul citric și vitamina E. Mai mult, linia a fost actualizată cu două produse noi – Antiperspirantul Powder cu note florale de bergamotă și portocală, și Antiperspirantul Pink Heaven cu arome de frezie, măr și lacramioare.
Relansarea gamei de antiperspirante Gerovital H3 a apărut în contextul planului de diversificare a portofoliului Farmec și al lansărilor anuale de noi produse.
Gerovital H3 Antiperspirant constă din cinci produse cu arome plăcute – Passion, Pudder, Pink Heaven, Fresh and Sensitive – într-o formulă blândă, fără alcool, de tip emulsie, care protejează pielea axilelor și oferă protecție de lungă durată împotriva mirosului neplăcut de transpirație. Produsele Delights, Memories and Dreams oferă 24 de ore de protecție și încorporează arome care evoluează de la notele de vârf spre cele de bază persistente, special concepute pentru persoanele cu o transpirație abundentă.
„Inovația reprezintă unul dintre pilonii principali ai filosofiei brandului Gerovital. Prin investiții susținute în dezvoltarea produselor, extinderi, lansări și relansări de game care care integrează ultimele descoperiri și tendințe în industrie, reușim să venim în întâmpinarea consumatorilor noștri cu noutăți constante. Gama Gerovital H3 cuprinde opt antiperspirante, într-un ambalaj modern și conține două arome noi, cu minerale și vitamine, care asigură o protecție eficientă a pielii.”,
a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit