Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

INATECH Packaging, una dintre cele mai mari companii de ambalaje de protecție din țară, preconizează că în fața unui context economic ușor impredictibil, companiile din industria de ambalaje se confruntă cu presiunea de a se reinventa și de a oferi produse de calitate.

Începutul acestui an a adus o creștere a incertitudinii, motiv pentru care companiile sunt nevoite să își optimizeze costurilor și să își reconfigureze traseul, spre direcția unui nou nivel de excelență și de inovare. Una dintre principalele tendințe este creșterea interesului pentru ambalaje de calitate, rezistente în manipulare și transport, la costuri eficiente, pentru a satisface nevoile firmelor și a reduce risipa.

„Piața de ambalaje își păstrează un trend ascendent și dinamic, motiv pentru care este nevoie să ne reinventam constant. Vedem în 2024 un an destul de bun pentru piața ambalajelor, însă nu în aceleași condiții ca până acum. În mod clar piața își reconfigurează traseul, iar direcția este către un nou nivel de excelență și de inovare. Sustenabilitatea are un ecou puternic în 2024, businessurile din România fiind orientate spre a integra tot mai mult produse prietenoase cu mediul în activitatea lor, dar vizează și reducerea costurilor în ansamblu. De aceea, vor fi câștigători jucătorii din piață care se adaptează și se reinventează și care oferă soluții complete de packaging, care să acopere nevoile variate ale companiilor.”,

a declarat Cristian Bădescu, CEO INATECH Packaging.

Furnizorul INATECH Packaging, dispune de soluții complete de ambalare, având peste 5.000 de produse unice, a relatat o creștere totală cu 10% a cererii, în special pentru ambalajele din carton, din hârtie sau din folie cu bule de aer, dar și pentru echipamente de automatizare în vederea optimizării procesului de ambalare, așa cum mașini și sisteme de ambalare.

Cererea principală de ambalaje în 2024 va fi din industriile e-commerce, farmaceutică (ambalaje cu temperatură controlată), componente electronice și logistică. Prin apariția a tot mai multe magazine online și a creșterii numărului de comenzi online, piața de e-commerce va aduce majorări semnificative în piața de ambalaje, urmând trendul din 2023 care a generat o creștere de 24% a cererii pentru grupul INATECH. Astfel, sectorul de e-commerce din România va contribui la dezvoltarea pieței de ambalaje în întreaga regiune.

Sub presiunea reducerii impactului asupra mediului și implementării soluțiilor ESG, companiile optează pentru achiziționarea de ambalaje sustenabile, realizate din materiale reciclate, dar și către opțiuni ecologice, cum ar fi cele din hârtie și carton.

O nouă tendință remarcabilă este creșterea cererii pentru ambalaje în segmentul B2C, evidențiind interesul crescut pentru ambalaje de calitate dintr-o gamă variată de peste 5.000 de produse unice. Magazinul online Inatech-shop.ro a înregistrat cel mai mare număr de comenzi, cu cele mai căutate produse pentru ambalaje de e-commerce (cutii returnabile cu autoformare și autosigilare), ambalaje protecție eco-friendly, ambalaje cu temperatură controlată și sisteme profesionale pentru ambalare.

În 2024, piața de ambalaje se remarcă prin adoptarea ambalajului minimalist. Tendința de revenire la elementele de bază implică folosirea ambalajelor cu un design simplu, dar eficient, concentrat pe funcționalitate în detrimentul unei campanii de branding excesive.

În acest an, piața de ambalaje va cunoaște o creștere ușoară, fiind alimentată în principal de schimbările în comportamentul consumatorilor, orientați către ambalaje de calitate superioară și sustenabile.

„Cu siguranță, în 2024 cuvântul «sustenabilitate» va avea un ecou puternic în mediul de business în general – multe companii adoptând soluții favorabile mediului înconjurător. Există o dorință tot mai mare în rândul clienților de a reduce utilizarea ambalajelor din plastic. Ambalajele sustenabile vor deveni nu doar o tendință, ci o necesitate imperativă. Acest trend reprezintă nu doar o evoluție a preferințelor consumatorilor, ci și o direcție strategică esențială pentru industria ambalajelor, cu implicații pozitive asupra mediului și a relațiilor cu clienții. Am pregătit și am dezvoltat din timp, constant, acest segment pentru a oferi tipurile de ambalaje sustenabile dorite de companii, dar și de consumatorii persoane fizice și vedem în acest segment un pilon de bază pentru businessul INATECH.”,

a adăugat Cristian Bădescu.

Goodyear a atins un nou nivel de inovație în gestionarea anvelopelor pentru industria Off-The-Road (OTR), realizând prima integrare a datelor într-un sistem terță parte în soluțiile sale de management al anvelopelor. Utilizatorii pot obține o viziune mai cuprinzătoare asupra stării anvelopelor și a performanțelor vehiculului, datorită integrării de către Hiboo a datelor care provin de la Goodyear TPMS Heavy Duty.

Flotele de vehicule off-road, la fel ca și omologii lor de pe șosea, se confruntă cu un efort continuu de a-și îmbunătăți eficiența operațională. Opririle neașteptate ale vehiculelor și presiunea necorespunzătoare a anvelopelor pot genera costuri ridicate de avarie. Cheia pentru a susține aceste cerințe constă în exploatarea puterii integrării datelor.

Flotele Goodyear TPMS HEAVY DUTY pot fi monitorizate pentru a detecta presiunea și temperatura anvelopelor, precum și scurgerile de aer sau problemele mecanice, ceea ce permite monitorizarea proactivă și întreținerea preventivă a acestora. Goodyear este renumită de mult timp pentru tehnologiile și inovațiile sale în materie de anvelope, tot astfel și pentru disponibilitatea de a se adapta integrării datelor și conectivității cu sisteme terțe. Noua integrarea le va permite operatorilor de flote să utilizeze fără probleme ofertele Goodyear cu alte platforme, deblocând noi posibilități de luare a deciziilor bazate pe date.

Prin implicarea activă în raport cu cerințele partenerilor de afaceri, Goodyear și-a adaptat sistemele pentru a asigura o integrare perfectă, favorizând o experiență mai eficientă și mai ușor de utilizat. Fie că este vorba de echipamente originale sau de necesitățile de pe piața secundară, Goodyear oferă soluții care se pot integra fără probleme în infrastructura existentă a unei flote. Acest lucru nu numai că simplifică procesul de integrare, dar asigură și valorifică întregul potențial al datelor despre anvelope.

De asemenea, Goodyear colaborează cu platforma franceză de integrare a datelor Hiboo pentru a-și completa oferta cu capacități avansate de analiză și gestionare a datelor. Datele clienților, cum ar fi geolocalizarea și evenimentele TPMS sau alertele de la Goodyear TPMS HEAVY DUTY, pot fi transmise fără probleme către platforma de date Hiboo, oferind utilizatorilor o vedere unică a stării anvelopelor și a performanțelor vehiculului.

Mai mult, colaborarea dintre Goodyear și Hiboo merge dincolo de schimbul de date. Prin combinarea sistemelor lor, Goodyear poate acum să trimită datele procesate de alertă a anvelopelor către platforma Hiboo, permițând avertizări în timp real pentru clienți. Această caracteristică le permite managerilor de flote să abordeze în mod proactiv problemele legate de anvelope, susținând siguranța și reducând timpii morți.

„Suntem încântați să constatăm că integrarea datelor Goodyear cu platforma Hiboo oferă managerilor de flote o imagine de ansamblu holistică și cuprinzătoare a performanțelor flotei lor. În același timp, clienții pot accesa în continuare aplicațiile Goodyear Fleethub și Goodyear Driverhub pentru informații mai detaliate, asigurându-se că au toate instrumentele de care au nevoie pentru o gestionare reușită a flotei.”,

a precizat Yves Sinner, șeful departamentului de soluții de gestionare a produselor la Goodyear.

„Cooperarea dintre Goodyear și Hiboo exemplifică potențialul transformațional al integrării datelor în industria transporturilor. Prin valorificarea puterii datelor, managerii de flote pot lua decizii în cunoștință de cauză, pot spori siguranța și pot stimula eficiența operațională ca niciodată până acum.”,

a adăugat Clément Bénard, CEO la Hiboo.