Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ca urmare a succesului inregistrat de noul Ford F-Max, desemnat si Camionul Anului 2019 de catre juriul International Truck of the Year, Ford Trucks are planuri ambitioase pentru consolidarea vanzarilor in Occident. In acest sens, in paralel cu acreditarea de noi distribuitori, producatorul turc a semnat un acord de colaborare cu TIP Trailer Services pentru asigurarea de servicii after-sales, in si post garantie, in toata reteaua din Europa de Vest. Avand sediul central in Amsterdam, Olanda, TIP Trailer Services are nu mai putin de 102 puncte service in 17 tari europene plus Canada.

Obiectivul Ford Trucks este ca pana in 2020 sa fie prezent in 51 de tari din toata lumea.

„Motorul diesel are inca un viitor si, chiar daca in Europa propulsia electrica este implementata intr-un ritm alert, restul lumii se bazeaza pe diesel“, a explicat Stefan Buchner, in exclusivitate pentru membrii juriului International Truck of the Year. eActros va fi lansat in 2020 sau 2021, iar oficialii Daimler Trucks sunt decisi sa nu se grabeasca, astfel ca in momentul in care vehiculul va intra in productia de serie sa se asigure un nivel satisfacator de calitate si fiabilitate. „Pe masura ce tehnologia electrica se va dezvolta, pretul se va replia la un nivel suportabil. Deocamdata nu sunt prioritizate alte sisteme de propulsie alternativa, dezvoltarea acestora mergand mana in mana cu infrastructura de alimentare disponibila. Acesta este unul dintre motivele pentru care camionul pe gaz natural lichefiat mai are de asteptat.”
 

Referitor la strategia dezvoltarii gamelor de produse, seful Daimler Trucks a precizat ca modelul Atego nu va fi modernizat in perioada urmatoare, intrucat acesta este bine pozitionat in piata si lider detasat in vanzari in clasa sa.