Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Recent lansat la IAA Hanovra, IVECO eDAILY a fost testat și de clienți, inclusiv din România, care și-au arătat aprecierea pentru modularitatea care a fost luată în calcul la construcția acestui model. Acesta permite instalarea mai multor seturi de baterii, crescând astfel autonomia vehiculului în funcție de aplicație. Reconfigurarea vehiculului se poate face și după livrare, dacă pe durata de viață a unui vehicul, proprietarul își modifică cerințele de sarcină și autonomie.

eDAILY poate fi echipat cu una, două sau trei baterii care beneficiază de o garanție de opt ani de utilizare sau până la 250.000 de kilometri. În cazul în care capacitatea de stocare a baterie scade sub 80% în acest interval, ea va fi înlocuită fără niciun cost suplimentar. Opțiunile de încărcare includ varianta alimentării la o putere de 80kW, care, în 30 de minute, crește autonomia autoutilitarei cu 100 de kilometri.

Noul eDAILY beneficiază de același sașiu robust care a făcut din Daily una dintre furgonetele cele mai căutate în special pentru sarcini de peste 3,5 t greutate totală. eDAILY oferă un volum de încărcare de până la 20 metri cubi, o sarcină utilă de până la 4,6 tone și o capacitate de remorcare de până la 3,5 tone.

Motorul electric construit de FPT dezvoltă o putere maximă de 140 kW (190 CV), cuplu maxim de 400 Nm și atinge o viteză maximă până la 120 km/h, dar, în cazul în care este nevoie de putere suplimentară, șoferii pot profita de un impuls suplimentar prin activarea funcției distinctive Hi-Power, specifică eDAILY. Utilizarea energiei poate fi optimizată datorită selectorului modului de conducere, care permite fie extragerea puterii maxime, fie minimizarea puterii absorbite.

”Faptul că eDAILY dispune de baterii modulare, montate pe șasiu și care, ulterior, pot fi înlocuite cu unele mai performante, pe măsură ce tehnologia avansează, demonstrează că este o autoutilitară orientată către viitor. Cred că aceste este principalul avantaj al acestui model. Prin lansarea noului eDAILY, IVECO a venit cu o versiune perfect aliniată cu cerințele actuale ale pieței. Suntem impresionați în special de șasiu, care face că eDAILY să fie vehiculul care răspunde cel mai bine profilului nostru de activitate”, spune Adrian Țigănuș, Fleet Maintenance Manager la FAN Courier.

Iar Răzvan Ciucu, Sales Director Cool Unit, a spus că rezistența șasiului clasicului Daily este un aspect extrem de important pentru carosieri, pentru că oferă o gamă foarte variată de conversii. ”Am avut plăcuta surpriză să constatăm că noul eDAILY oferă în continuare acest avantaj, de a monta pe șasiu orice tip de suprastructură. De asemenea, am fost impresionat de manevrabilitatea vehiculului. L-am condus pe un traseu destul de solicitant, iar mașina s-a comportat perfect și la plecarea din rampă, cu o înclinație destul de mare.”

FPT Industrial, brandul global de sisteme de propulsie al Iveco Group, a inaugurat săptămâna aceasta noua uzină ePowertrain din Torino (Italia), o unitate de producție dedicată în totalitate producției gamei de sisteme de propulsie electrice și prima uzină a Iveco Group cu emisii de carbon complet neutre.

Acoperind o suprafață totală de 15.000 m2, uzina își generează propria energie cu ajutorul panourilor solare și al altor tehnologii inovatoare de energie fotovoltaică și eoliană, achiziționează energie suplimentară din surse regenerabile și cumpără credite de carbon pentru a-și compensa integral emisiile de CO2. Un spațiu intern de 6.000 m2 plantat cu 100 de plante rezistente la secetă adaugă o absorbție suplimentară de CO2 preconizată de aproximativ 7 tone pe an.

La capacitate maximă, uzina va angaja aproximativ 200 de persoane pentru a produce peste 20.000 de axe electrice și peste 20.000 de pachete de baterii pe an. Axele electrice vor echipa vehicule grele, cum ar fi camionul Nikola Tre, în timp ce cutiile de transfer electrice și pachetele de baterii compacte vor fi instalate pe vehicule comerciale ușoare și microbuze, cum ar fi noul Iveco eDAILY. Ambele vehicule cu emisii zero au fost prezentate la târgul IAA Transportation din Hanovra, Germania, în urmă cu o lună.

Adoptarea tehnologiilor Industrie 4.0 – inclusiv depozite cu grad ridicat de automatizare, realitate augmentată și virtuală, senzori inteligenți, scanere 3D pentru măsurători de calitate metrologică, simulatoare de realitate 3D, roboți cooperanți și camere cu termoviziune – va asigura îmbunătățirea siguranței, sustenabilității, calității, productivității și gestionării logistice. „Grupul Iveco și-a stabilit obiectivul provocator de a atinge un nivel net de emisii de carbon zero până în 2040, cu 10 ani înainte de termenul limită al Acordului de la Paris. Acest lucru se aplică în egală măsură atât produselor noastre, cât și locurilor în care lucrăm pentru a le produce. De la această uzină vom furniza aplicații e-powertrain care vor completa o gamă deja extinsă de motoare, confirmând astfel voința noastră de a oferi clienților produsele și serviciile potrivite pentru a răspunde nevoilor lor în schimbare rapidă și ambiția noastră credibilă de a conduce cursa electromobilității”, a declarat Gerrit Marx, CEO, Iveco Group.