Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco a lansat primul pachet de servicii și ospitalitate rapidă din industrie: Iveco TOPCARE. Serviciul de asistență premium alimentat de conectivitatea Iveco a fost conceput pentru a veni în sprijinul clienților în caz de întreținere extraordinară neprevăzută, readucând vehiculul pe drum cât mai repede posibil și având grijă de șofer dacă problema necesită mai mult timp pentru a fi rezolvată. Un serviciu de primă clasă – unic în industria de transport de marfă.

Acesta este cel mai recent pas în revoluția mărcii centrată pe șofer, care a început cu lansarea Iveco S-WAY în 2019 și care valorifică conectivitatea sa avansată pentru a oferi clienților soluția de afaceri ideală pentru proprietarii de flote și un partener de călătorie perfect pentru șofer. Consolidându-și angajamentul față de comunitatea sa de șoferi, Iveco a introdus, de fapt, în ultimii 3 ani, produse și servicii menite să îmbunătățească viața de zi cu zi a șoferilor la bord în ceea ce privește siguranța, confortul și conectivitatea.

„Cu TOPCARE, Iveco dovedește încă o dată că este un deschizător de drumuri în inovarea portofoliului său extins de servicii construite în jurul clientului”, spune Mihai Radu Daderlat, Head of Truck BU Customer Service TCO & Services la Iveco. „Impulsionați de abordarea noastră puternic centrată pe șoferi, combinată cu mentalitatea noastră digitală și de conectivitate, am conceput un serviciu de asistență premium pentru a ne asigura că șoferii și proprietarii de flote se bucură de liniște atunci când camionul lor este pe drum. Ne dorim ca clienții noștri să se simtă în siguranță alături de Iveco în orice situație, așa că am conceput o acoperire completă care asigură o acțiune rapidă și agilă datorită sistemelor avansate, maximizând timpul de funcționare al vehiculului și productivitatea afacerii, având în același timp grijă de șofer, chiar și în cazul unor evenimente neașteptate.”

Cu rețeaua extinsă Iveco de peste 1.800 de puncte de service din întreaga Europa, gata să asiste clienții 24 de ore din 24, 7 zile din 7, șoferul nu este niciodată departe de un sprijin de specialitate, iar vehiculul va fi repus rapid pe drum. Oriunde s-ar afla, indiferent de ce are nevoie, Iveco menține vehiculul în mișcare cât mai curând posibil, îmbunătățind productivitatea afacerii proprietarului de flotă.

În cazul unei defecțiuni care îl obligă pe șofer să oprească într-un atelier pentru întreținere extraordinară, camera de control Iveco, care monitorizează în permanență vehiculele conectate, primește o alertă imediată care atribuie cea mai mare prioritate rezolvării defecțiunii din vehicul.

Un proces de aprovizionare urgentă cu piese de schimb este declanșat automat, iar experții calificați în diagnosticare se apucă de lucru pentru a minimiza timpul de nefuncționare, oferind actualizări constante privind stadiul reparației.

Dacă reparația durează mai mult decât se aștepta și șoferul se află departe de casă, Iveco TOPCARE îi pune la dispoziție o gamă de servicii de ospitalitate, inclusiv mese, cazare la hotel, transferuri și parcare, după caz, pentru a-i asigura confortul în timpul așteptării. Pentru o liniște totală, se oferă întotdeauna asistență medicală în cazul unei probleme de sănătate care nu este urgentă.

Iveco TOPCARE este un serviciu de abonament disponibil pe vehiculele conectate Iveco S-WAY, în plus față de contractul de întreținere și reparații Iveco.

Proiectul „Plant the Future”, lansat de IVECO în iulie 2021 în colaborare cu organizații de reîmpădurire, confirmă angajamentul său de a fi un contribuitor activ pentru un viitor durabil.

În calitate de pionier în domeniul propulsiei alternative, IVECO oferă o gamă largă de vehicule cu emisii reduse de CO2, inclusiv revoluționarul camion IVECO S-WAY, care oferă o soluție gata de plecare pentru decarbonizare atunci când este alimentat cu biometan. Angajamentul companiei față de sustenabilitate nu se oprește aici, deoarece IVECO investește într-o serie de proiecte de reducere a emisiilor și de îmbunătățire a mediului înconjurător, cum ar fi programul „Plant the Future”, care are ca scop creșterea spațiilor verzi de pe planeta noastră.

Proiectul a fost deja implementat cu succes în Italia, Polonia și Germania, iar în doar un an de la lansare, economiile de CO2 realizate prin intermediul camioanelor IVECO S-WAY Gas vândute pe aceste piețe și a copacilor plantați și donați clienților cu potențial de livrare a vehiculelor a depășit 45.000 t/an. CO2 economisit este echivalent cu cantitatea absorbită de peste 3 milioane de copaci într-un an.

„Dacă toți acești copaci ar fi plantați la 7 m distanță unul de altul, ar forma o linie care s-ar întinde de la Polul Sud la Polul Nord”, comentează Giandomenico Fioretti. „Dacă vă puteți imagina acest lucru, aveți o idee imediată despre cât de mare este diferența pe care o putem face prin răspândirea utilizării gazului natural și, în special, a bio-CNG/LNG în industria transporturilor. Obiectivul nostru de zero emisii de carbon este într-adevăr la îndemâna noastră!”

IVECO plănuiește acum să extindă proiectul „Plant the Future ” și în alte țări europene pentru a crea un cerc virtuos care va continua în viitor.

În calitate de forță motrice în tranziția energetică a industriei transporturilor, IVECO este foarte activă în ceea ce privește creșterea gradului de conștientizare a rolului cheie pe care tehnologia gazului natural și biometanul îl au de jucat pe calea sectorului către zero carbon. În prezent, un camion IVECO S-WAY CNG/LNG alimentat cu biometan poate oferi deja o reducere de 95% a emisiilor de CO2 și, cu anumite materii prime, este chiar posibil să se obțină emisii negative cu o reducere de până la 121%, după cum a demonstrat un studiu recent al industriei efectuat de Consiliul Național de Cercetare italian (Cnr).

IVECO contribuie în mod direct la calea de decarbonizare a sectorului, oferind clienților un vehicul capabil să reducă amprenta de carbon a operațiunilor lor, fără a compromite performanța și acoperirea misiunilor, în comparație cu propulsoarele diesel convenționale.

Pentru a duce sustenabilitatea la nivelul următor, IVECO investește în inițiative specifice, cum ar fi programul Ambasadorii IVECO, care oferă o voce clienților și partenerilor care împărtășesc viziunea sa de sustenabilitate socială și de mediu, și proiectul Plant the Future, care acționează în baza angajamentului mărcii de reducere a emisiilor de carbon.

Plantăm viitorul: Pădurea internațională IVECO

În iulie 2021, IVECO a încheiat un parteneriat cu organizații de reîmpădurire pentru a planta o pădure internațională IVECO, formată din proiecte de plantare de copaci în diferite țări.

În Italia, IVECO a încheiat un parteneriat cu platforma de comerț electronic Treedom pentru a planta 300 de copaci – 30 în Italia, în regiunea Basilicata, iar restul în alte părți ale lumii. În această țară, proiectul a fost legat de Ambasadorii IVECO pentru sustenabilitate, cu 50 de copaci plantați în Pădurea IVECO dedicată Biogas Wipptal și 50 pentru GLS Italia.

În Polonia, marca a încheiat un parteneriat cu Ecobal, o organizație dedicată protecției pădurilor, pentru a planta 5.000 de puieți de arbori pe un teren de 5 ha, pentru a crește biodiversitatea zonei și a sprijini compensarea emisiilor de CO2. Angajații IVECO și Ecobal au plantat puieți din specii selectate de Dwukoły Forestry pentru a păstra biodiversitatea în zonă.

În Germania, IVECO plantează un copac pentru fiecare IVECO S-WAY Natural Gas nou și IVECO Stralis NP uzat vândut prin intermediul proiectului de împădurire PLANT-MY-TREE® creat pentru a compensa emisiile de carbon. Până în prezent, a plantat 2.100 de copaci prin intermediul acestei inițiative. În total, pădurea IVECO numără în prezent peste 7.000 de copaci, iar acest număr urmează să crească, pe măsură ce proiectul este extins în Regatul Unit și pe piețele nordice. În plus, IVECO Italia își va extinde pădurea cu încă 700 de copaci, plantând un copac în Tanzania, Camerun, Kenya, Nepal și Columbia pentru fiecare motor IVECO Reman recondiționat.