Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Compania multinațională de origine italiană a configurat cele 300 de semiremorci cu echipament special pentru transport feroviar, compatibil cu profilul P400, deoarece dezvoltarea intermodalului și sustenabilitatea sunt două dintre prioritățile sale și de-a lungul timpului a investit continuu în standardizarea flotei și în adaptarea ei pentru transport combinat.

În prezent Arcese are peste 3.000 de semiremorci mega care dse pot folosi și pe căi ferate cu profil P400, în condițiile în care se anticipează că tunelul de cale ferată Ceneri se va deschide, iar infrastructura feroviară europeană P400 se va dezvolta astfel încât să includă trenuri de până la 750 m lungime, ceea ce va optimiza serviciile oferite de operatorul italian, făcându-le mai inteligente și mai ecologice.

Achiziția celor 300 de semiremorci consolidează parteneriatul dintre cele două companii, început în urmă cu peste 30 de ani, timp în care Arcese a cumpărat mai mult de 2.500 de semiremorci Krone.

Compania germană Sostmeier GmbH & Co. KG, care activează în industria auto, a investit în 20 de semiremorci Krone, din care șapte combinații lungi Tip 1 (pentru curse regulate) și 10 Mega Liner și trei Profi Liner (pentru transport în Europa).

Noua combinație lungă de la Krone oferă loc pentru trei paleți, într-un spațiu util de 15 m, și vine standard cu certificatele Code XL, DC 9.5, pentru băuturi și pentru anvelope, iar opțional poate primi numeroase echipamente, în funcție de aplicație.

Jens Meyer, directorul de logistică pe Germania al Sostmeier, a accentuat nu doar calitatea produselor Krone, ci și sprijinul primit din partea producătorului în vederea acceptării de către TÜV a combinațiilor lungi sau în ceea ce privește instruirea șoferilor.

Sostmeier Group are circa 1.000 de angajați în 33 de locații din 10 țări europene și oferă servicii complete de logistică, având o flotă de 225 de camioane și 335 de remorci/semiremorci, precum și 135.000 m2 de spații de depozitare.