Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Arcese, o companie de transport italiană care se bazează în principal pe transportul rutier, a început un serviciu de transport feroviar de marfă între Italia și Republica Cehă cu o flotă nouă. Convoiul utilizat de Arcese este cel mai nou care a rulat vreodată pe teritoriul italian. Acesta a fost livrat la stația Interporto d’Abruzzo, în sud-estul Italiei, și este operațional din 13 august. Datorită acestui serviciu, componentele auto între cele 2 terminale Stellantis din Italia și Polonia vor călători în mare parte pe calea ferată.

Linia de tren a fost inițiată de MFD Rail și a fost încărcat cu semiremorci Arcese provenind din Germania. Trenul e tractat de Captrain Italia și gestionat de Tiber.co O.M.R. Surse din cadrul Captrain Italia au afirmat că de acest serviciu va beneficia în principal sectorul auto din Val Sangro, în apropiere de Puglia.

Mărfurile vor fi schimbate între terminalul Stellantis din Val Sangro și cel din Gliwice, în Polonia. Aceste componente vor fi folosite în ambele terminale pentru producția de furgonete Fiat, Citroen, Peugeot și Opel.

Trenul a fost mutat la Interportul Abruzzo, unde va fi utilizat pentru serviciul de transport feroviar de marfă între Manoppello și Ostrava, în Republica Cehă. Acesta este gestionat de Captrain Italia în colaborare cu Sangritana, care va opera trenul pentru secțiunea italiană a rutei. Mărfurile care ajung la Ostrava sunt apoi transportate pe șosea pentru a ajunge la unitatea de producție Stellantis din Gliwice, în sudul Poloniei. Durata totală a serviciului este de 35-36 de ore.

Serviciul, care a început pe 13 august, permite companiei Arcese, care de obicei se baza pe transportul rutier, să aibă un serviciu de transport feroviar de marfă pe distanțe lungi. Este un serviciu complet nou, care va înlocui operațiunile anterioare de transport rutier. Sunt programate 3 curse dus-întors pe săptămână, cu posibilitatea de a crește în 2023.

Cea mai nouă flotă din Italia

Atât vagoanele, cât și semiremorcile sunt noi, formând cel mai nou convoi care a circulat vreodată pe rețeaua italiană. Aceste vagoane au fost livrate către TIBER.CO luna trecută. Culoarea roșie a fost aleasă intenționat pentru Arcese, deoarece au dorit să se “asorteze” cu remorcile, celelalte vagoane MFD având un model gri granit. Atât semiremorcile, cât și vagoanele sunt potrivite pentru transportul intermodal, permițând ca drumul de la fabrică la client să se facă printr-un singur container.