Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mitsubishi Forklift Trucks propune o gamă completă de utilaje de stivuit pentru aplicații de interior și de exterior, inclusiv tehnologie litiu-ion, câștigându-și un renume din performanță și fiabilitate. Grupul japonez este și producător de motoare, iar din trimestrul al treilea al 2021 furnizează deja propulsoare cu nivel de emisii Stage V.

Mitsubishi este consacrat pe segmentul stivuitoarelor cu contragreutate, atât moto (diesel/gaz), cât și electrice – gamele Grendia și Edia – precum și pe segmentul reach-truck-urilor de până la 2,5 t – gama Sensia. Stivuitoarele au capacități de operare de până la 5,5 t și se remarcă prin fiabilitate și eficiență. În plus, sunt foarte bine echipate, cu numeroase dotări incluse în configurația standard. De exemplu, pe lângă pachetul de sisteme de siguranță comun tuturor utilajelor din gama premium, la Mitsubishi setul complet de lumini LED, indicatorul de greutate a încărcăturii, controlul vitezei în viraj și sistemele de centrare a poziției furcilor pe orizontală și pe verticală sunt, de asemenea, incluse în configurația de bază.

Foarte important, în cazul familiei de stivuitoare electrice Edia („Electric Diamond“), componentele robuste, rezistente la umiditate, permit funcționarea utilajelor atât la interior, cât și la exterior (standard de siguranță IPX4). În plus, o particularitate a electrostivuitoarelor Mitsubishi cu 3 roți este direcția asistată 360O, patentată la nivel internațional și pentru care grupul japonez are exclusivitate în producție 10 ani. Practic, direcția funcționează similar celei de reach-truck, elimină modul standard de întoarcere din 3 manevre a electrostivuitorului și permite operațiuni mai rapide și mai sigure, grație reducerii semnificative a forței centrifuge. Astfel, productivitatea este crescută cu 10%. Designul optimizat asigură vizibilitate operatorului, în special din interiorul utilajului cu catarg, atât în direcția de deplasare, cât și prin plafonul cabinei (acolo unde este cazul), în laterale și în spate.

Din gama echipamentelor de depozit Premia, transpaletele electrice – PBV/PBF20-25N3 seriile R și S – sunt printre cele mai solicitate modele. Având sarcini cuprinse între 2 și 2,5 t, transpaletele pot fi configurate cu platformă rabatabilă sau fixă, cu acces prin spate sau prin lateral. În funcție de dimensiunea bateriei, șasiul heavy-duty este în variante mini, junior sau senior. Șasiul mini este cel mai scurt de pe piață, astfel că transpaleta PBV20N3 este extrem de ușor de manevrat.

Principalele avantaje ale transpaletelor electrice Mitsubishi:

Cele mai multe echipamente sunt construite la fabrica din Järvenpää (Finlanda) a grupului japonez. Garanția standard pentru toate echipamentele Mitsubishi este de 2 ani sau 2.000 de ore de funcționare, iar clienții pot opta și pentru garanție extinsă, de 5 ani, ceea ce confirmă încă o dată încrederea pe care producătorul o are în utilajele oferite.

Mitsubishi Forklift Trucks, unul dintre primii 4 producători mondiali de echipamente de ridicat și manipulat, este reprezentat în România de Wylze Logistik.

Groupe Renault, Nissan Motor Co., Ltd. si Mitsubishi Motors Corporation au anuntat astazi mai multe initiative ca parte a unui nou model de cooperare in afaceri pentru a spori competitivitatea si rentabilitatea celor trei companii partenere.
Companiile membre intentioneaza sa valorifice anumite beneficii existente ale Aliantei in domenii precum achizitiile comune, prin utilizarea pozitiilor de leadership si a punctelor forte la nivel geografic, pentru a sprijini dezvoltarea comerciala a partenerilor. „Alianta reprezinta un parteneriat strategic si operational unic in domeniul auto si ne ofera un avantaj puternic in peisajul auto mondial, aflat intr-o continua schimbare”, a declarat Jean-Dominique Senard, presedintele Consiliului de Administratie al Aliantei si al Groupe Renault. „Cele trei companii care fac parte din Alianta vor acoperi toate segmentele de vehicule si tehnologiile aferente, in toata lumea, in beneficiul fiecarui client, crescand in acelasi timp competitivitatea, rentabilitatea durabila si responsabilitatea sociala si de mediu.”
Conducerile celor trei companii au aprobat principiile schemei leader-follower pentru vehicule, in cadrul carora vor coopera. In cadrul acestei parti a schemei, Nissan va fi membru de referinta pentru China, America de Nord si Japonia; Renault in Europa, Rusia, America de Sud si Africa de Nord; si Mitsubishi Motors in ASEAN si Oceania.
Noutatile din portofoliul companiilor vor urmari schema leader-follower, iar vehiculele leader si follower vor fi produse utilizand cea mai competitiva configuratie. De exemplu: 
• Reinnoirea segmentului C-SUV dupa anul 2025 va fi condusa de Nissan, in timp ce viitoarea reinnoire a segmentului B-SUV in Europa va fi condusa de Renault.
• In America Latina, platformele de produse B vor fi rationalizate, evoluand de la patru variante la o singura varianta pentru produsele Renault si Nissan. Aceasta platforma va fi produsa in doua uzine care produc atat Renault, cat si Nissan. 
• In Asia de Sud-Est si Japonia, membrii Aliantei vor urmari oportunitati in cadrul aceleiasi scheme, precum colaborarea kei auto intre Nissan si Mitsubishi Motors. 
Insumand toate cele de mai sus, aproape 50% din modelele Aliantei vor fi dezvoltate si produse in conformitate cu schema leader-follower pana in 2025.
Schema leader-follower va fi extinsa de la platforme si sisteme de propulsie la toate tehnologiile-cheie, pozitiile de leader fiind distribuite astfel: 
 
• Conducere autonoma: Nissan
• Tehnologii conectare auto: Renault va conduce platforma bazata pe Android, iar Nissan in China
• E-body, sistemul de baza al arhitecturii electrico-electronice: Renault
• e-PowerTrain (ePT): CMF-A/B ePT – Renault; CMF-EV ePT – Nissan
• PHEV pentru segmentul C/D: Mitsubishi
 
Noul model de business va permite companiilor membre sa isi extinda la maxim expertiza si competitivitatea pentru a consolida Alianta in ansamblu, intr-un mediu auto global aflat in schimbare radicala.