Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Incercate, testate si confirmate in domeniu, bateriile cu plumb-acid au fost alegerea de varf pentru companiile care folosesc echipamente electrice. Timpii lungi de incarcare insa, conditiile speciale de intretinere, nevoia de baterii suplimentare si riscul ridicat de utilizare necorespunzatoare au dat ani la randul batai de cap utilizatorilor. Din fericire, exista sistemul de baterii litiu-ion de la Mitsubishi Forklift Trucks.
Proiectat pentru a raspunde chiar si celor mai solicitante aplicatii – inclusiv operatiuni multi-shift (24/7) – fara a fi nevoie de baterii de rezerva, sistemul de baterii Li-ion de inalta performanta oferit de Mitsubishi este cu pana la 40% mai eficient decat bateriile conventionale. In plus, noile baterii nu dau practic erori, datorita designului c nu necesita intretinere si previne deteriorarea celulelor.
Principalele avantaje ale echipamentelor dotate cu tehnologie li-ion sunt: eficienta exceptionala, cu zero emisii zero, economie de spatiu, capabilitati de incarcare rapida, tensiune mai mare sustinuta, tehnologia TriCOM, protectie activa si la scurtcircuit, performanta si monitorizare continua. Totul despre tehnologia li-ion, dar si o gama completa de echipamente cu motorizare electrica sau pe combustie interna vor fi prezentate la standul B61 al Mitsubishi Forklift Trucks din hala 10.

Anul acesta testele pentru acordarea International Pick Up Award 2020 s-au tinut la circuitul din Tierp, de langa Stockholm, in septembrie, cu participarea a sapte producatori: cinci in concurs (Ford, Mitsubishi, Nissan, Renault si Toyota) si doi in afara concursului: Volkswagen, care a prezentat Amarok, castigatorul competitiei din 2017, desfasurata in Romania, si Ram.

Ford Raptor a fost prezentat tot in afara concursului, insa trebuie spus ca acest model deosebit a ajutat la conturarea unei imagini de robustete si putere absoluta pentru pick-up-urile Ford.
La teste au participat 18 jurnalisti din tot atatea tari, printre care si Romania, reprezentata de revista Tranzit. Din juriu mai fac parte alte doua tari, ai caror reprezentanti nu au putut insa vota, deoarece nu au fost prezenti la teste.
Pe langa testele on-road, circuitul din Tierp a oferit si un traseu off-road destul de solicitant (sigur, nu la fel de dur precum cel de acum doi ani, cand testele off-road au avut loc pe circuitul de motocross de la Zarnesti!), pe care am putut testa unghiurile de degajare si de atac, precum si functia Hill Descent Control, care acum este „standard” la toate modelele aflate in competitie.
Testele de consum organizate de colegii din tarile nordice inainte de demararea oficiala a competitiei au relevat un consum de 10-10,5 l la 100 km pe parcurs mixt drum regional, autostrada pentru Ford Ranger si Mitsubishi L200, Nissan Navara si Renault Alaskan situandu-se intre 10,6 si 11 l la 100 km. Toyota Hilux, VW Amarok si RAM au depasit 11,1 l la 100 km.