Alliance International Logistics Network (AILN) Mioveni a expediat, in cei 14 ani de activitate, 22 de milioane m³ de colectii de piese (CKD sau SKD ) catre 24 de uzine ale Aliantei Renault Nissan in lume. Piesele expediate sunt utilizate la asamblarea vehiculelor din gama Global Access (din care fac parte si modelele Dacia produse pe platforma industriala de la Mioveni) si Nissan.
AILN Mioveni, cunoscut la inaugurare, in 2005, drept Centrul de Export CKD Logan, este cea mai mare platforma de export piese vehicule la nivelul Groupe Renault.
AILN Mioveni este parte a Directiei Logistica Romania care asigura atat importul si expeditia pieselor catre uzine ale Aliantei din lume, cat si expeditia vehiculelor produse la Uzinele Dacia din Mioveni.
AILN gestioneaza peste 21.000 de componente necesare fabricarii vehiculelor Dacia, Renault si Nissan, in diverse versiuni. Aceste piese sunt livrate de 651 furnizori, din care 108 sunt localizati in Romania. „Platforma logistica AILN este aprovizionata cu componente ale vehiculelor de la Uzinele Dacia si de la furnizori din Romania sau din afara tarii. Capacitatea de incarcare a unui trailer este intre 6 si 8 vehicule, iar a unui tren, intre 224 si 294 de vehicule finite. Masinile sunt transportate pe cale rutiera, feroviara si maritima. Cea mai indepartata destinatie este Noua Caledonie. Am reusit sa atingem performanta de a fi principala platforma logistica la nivelul Groupe Renault”, a declarat Alexandru Giurgescu, director al Directiei Logistica Romania.
Directia Logistica Romania din cadrul platformei industriale Dacia de la Mioveni are ca principala misiune asigurarea conditiilor necesare bunei desfasurari a procesului de comanda/aprovizionare si transport de piese pentru fabricatia vehiculelor si a componentelor mecanice in Uzinele Dacia de la Mioveni, precum si in cele 24 de uzine ale Aliantei Renault Nissan Mitsubishi care produc vehicule din gama Global Access la nivel international. Totodata, Directia Logistica Romania deserveste directia Comerciala prin organizarea si expedierea produselor finite (vehicule noi) catre reteaua autorizata de vanzari din Romania si din afara tarii.
Mercedes-Benz se va implica in continuare pe segmentul autoutilitarelor mici, adaugand succesorul modelului Citan in portofoliul Mercedes-Benz Vans, inclusiv in versiune electrica. Noul Citan va trece printr-o dezvoltare cuprinzatoare care il va face usor de recunoscut ca apartinand „familiei“ Mercedes-Benz. „Succesorului micii autoutilitare ii vom oferi o identitate distinctiva a marcii“, explica Marcus Breitschwerdt, seful Mercedes- Benz Vans.
Mercedes-Benz Van a lansat modelul Citan in 2012. Autoutilitara are dimensiuni compacte si un compartiment de incarcare mare, ceea ce o face ideala pentru o gama larga de provocari ce pot aparea in mediul urban. Succesul sau este asigurat de combinatia dintre functionalitatea ridicata, versatilitatea si economia oferita, si sistemele sale complete de siguranta, plus confortul ridicat.
Vehiculul comercial usor va fi realizat in colaborare cu Renault-Nissan-Mitsubishi pe baza un parteneriat initiat in urma cu noua ani.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit