Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Alliance Ventures, divizia strategica din cadrul Aliantei Renault-Nissan-Mitsubishi, a anuntat recent o noua investitie in PowerShare, o platforma electrica pentru vehiculele EV, ce va fi stabilita in China.
PowerShare actioneaza ca o platforma online ce interconecteaza soferii de vehicule electrice, operatorii de statii de incarcare si furnizorii de energie pentru a imbunatati experienta de incarcare. Platforma ofera un sistem bazat pe Cloud, care le permite furnizorilor sa monitorizeze cererea de la vehiculele cu capacitatea de alimentare a retelei si a soferilor pentru a gasi statiile de incarcare disponibile.

„Ca startup bazat pe tehnologie, cu accent pe incarcarea vehiculelor electrice, in ultimii patru ani PowerShare a acumulat o bogata experienta in acest domeniu prin cooperarea cu producatorii de automobile autohtoni si straini, operatori responsabili de partea de incarcare si producatori de incarcatoare. Aceasta investitie de la Alliance Ventures ne va permite sa mergem mai departe si mai repede in extinderea pietelor, dezvoltand tehnologii de baza si explorand noi modele de afaceri in ceea ce priveste e-Mobilitatea“, a declarat Ethan Zhu, fondator si CEO PowerShare.

In 2018, Alianta Renault-Nissan-Mitsubishi a comercializat un total de 10.756.875 de unitati, mentinandu-si pozitia de lider in ceea ce priveste volumul total de vanzari in segmentul vehiculelor comerciale usoare si masini mici.
Comparativ cu 2017, cresterea vanzarilor este de 1,4%, printre modelele cele mai cerute numarandu-se Renault Clio, Captur si Dacia Sandero, Nissan X-Trail/Rogue, Sentra/Sylphy, precum si Mitsubishi Eclipse Cross si modelul Xpander.

Companiile membre ale Aliantei au inregistrat, de asemenea, cresteri importante pe segmentul de LCV, raportand vanzari mai mari pentru modelele Renault Kangoo, Master si Trafic, Nissan Navara si Terra, alaturi de Mitsubishi Triton. O strategie de baza a celor trei companii este aceea de a maximiza sinergiile din cadrul Aliantei prin dezvoltarea si productia incrucisata pentru a creste vanzarile si cota de piata a vehiculelor comerciale usoare pe pietele din intreaga lume.
La nivel de companii, vanzarile Grupului Renault au crescut cu 3,2% la 3,884,295 unitati, la fel si cele ale Mitsubishi Motors Corporation, care au ajuns la 1,218,897 unitati comercializate in 2018, la 18,3%. Pe de alta parte, Nissan a inregistrat o scadere de 2,8%, ajungand la un total de 5,653,683 de unitati vandute in 2018.