Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Doar 830 de motoare au fost produse in aprilie in Marea Britanie, ceea ce a dus la o scadere dramatica, de 99,5%. Productia pentru piata interna s-a contractat cu 99,9%, in vreme ce productia care viza piata internationala a scazut cu 99,4%. Mike Hawes, directorul executiv al SMMT, a declarat ca „suspendarea temporara si chiar inchiderea la nivel national a fabricilor de vehicule din intreaga Europa si nu numai, au avut un efect asteptat, devastator, asupra productiei de motoare. Avand in vedere ca pietele si fabricile cheie incep acum sa se redeschida, este esential sa incurajam cererea de masini noi la nivel mondial, pentru cresterea productiei si repornirea economiei britanice.“

 

Pentru a-si dezvolta activitatile de motoare si componente, MAN Truck & Bus AG a luat decizia de a transforma Man Engines, cu sediul la Nürnberg, intr-o unitate comerciala independenta, condusa de Matthias Schreiber.
MAN Engines dezvolta, produce si vinde o gama larga de motoare care functioneaza cu motorina sau gaz. Pe langa echiparea camioanelor si a autobuzelor MAN, modelele se regasesc si pe vehicule comerciale de la furnizori terti si in transmisiile utilajelor agricole sau destinate uzului feroviar.
 

Motoarele au puteri cuprinse intre 37 kW si 1.397 kW si echipeaza seriile de 4 si 6 cilindri, precum si de 8 si 12 cilindri.