MAN este primul producător care își exprimă temerile cu privire la lipsurile majore în aprovizionarea cu cablaje din cauza războiului din Ucraina, deși se presupune că nu este singurul care suferă de această penurie, menționând că pentru camioanele sale există pericolul ca întârzierile din producție să depășească câteva săptămâni.
Această criză de cablaje a forțat firma din München să își închidă fabricile de producție de camioane din München și Cracovia pe 14 martie. Uzinele din Nürnberg, Salzgitter și Wittlich se confruntă, de asemenea, cu întreruperi de activitate, reducerea masivă a producției resimțindu-se în al doilea trimestru.
În plus, se îngheață angajările și se prelungește programul de lucru redus, până la 11.000 de angajați din Germania fiind concediați în plină criză. Aceasta din urmă este de așa natură încât și consiliul de administrație va renunța la o parte semnificativă a salariilor în următoarele 3 luni.
Întrucât MAN nu mai poate respecta termenele de livrare convenite, aceasta lasă clienților săi libertatea de a-și anula comenzile sau de a plasa o comandă în condiții noi.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit