Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

GXO Logistics, cel mai mare furnizor de logistică contractuală dedicată din lume, a semnat un acord de servicii multianual cu Heineken, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, pentru eficientizarea operațiunilor și îmbunătățirea serviciilor de livrare.

Parteneriatul presupune continuarea operațiunilor din depozit, distribuției și a rețelei de transport secundar către punctele de vânzare cu amănuntul și cu ridicata din Marea Britanie, precum și exclusiv către întregul portofoliu de pub-uri din Marea Britanie al Heineken – Star Pubs & Bars. În prezent, rețeaua gestionează peste 500.000 de livrări pe an la peste 8.000 de clienți, de la punctul de producție până la livrarea cu amănuntul și cu ridicata.

Richard Cawston, președintele GXO pe Europa, a precizat că în ultimii doi ani, au fost realizate progrese semnificative în transformarea operațiunilor și a rețelei de livrare pentru a o face mai simplă, mai puternică, mai eficientă și mai sustenabilă.

GXO manevrează una dintre cele mai extinse și mai complexe rețele de depozitare și de distribuție pentru multe dintre cele mai importante mărci de produse alimentare, băuturi și produse de băcănie din Marea Britanie.

Rețeaua de operațiuni a GXO pentru Heineken, liderul pieței de bere, cidru și pub-uri din Marea Britanie, cuprinde patru centre de distribuție regionale, 18 platforme de livrare locală și depozite de tranzit, peste 400 de vehicule și peste 1.500 de angajați. GXO, liderul industriei în domeniul soluțiilor ESG, a scurtat timpii de tranzit și a redus emisiile de CO2 pentru această rețea prin programe îmbunătățite de livrare și prin investiții în tehnologie de ultimă generație.

„Suntem încântați să ne continuăm parteneriatul cu Heineken și întrevedem un viitor strălucit împreună. Vom continua să investim împreună pentru a îmbunătăți eficiența și serviciile pentru a susține creșterea preconizată a Heineken. Este un parteneriat extraordinar pentru noi, pentru membrii echipei noastre și pentru industria puburilor din Marea Britanie.”,

a menționat Richard Cawston, președinte, Europa, GXO.

„Am lucrat îndeaproape cu un partener experimentat, GXO, pentru a dezvolta un program de investiții și transformare pe mai mulți ani, pentru a ne asigura că rețeaua este pregătită pentru viitor. Planul nostru comun, care se concentrează pe investiții în modernizarea rețelei, susține serviciile noastre pentru clienți și angajamentul nostru față de îmbunătățirea continuă și sustenabilitate.”,

a declarat Boudewijn Haarsma, directorul general al Heineken UK.

GXO Logistics, cel mai mare furnizor de logistică contractuală dedicată din lume, își extinde parteneriatul cu B&Q, principalul retailer britanic de amenajări pentru casă și grădină. Astfel, pe lângă transport și retururi, GXO va include în operațiunile sale și noul depozit emblematic de 40.000 mp al B&Q din Blyth, Marea Britanie.

Noua locație va deservi atât magazinele, cât și livrările la domiciliu, fiind prima unitate B&Q cu această funcționalitate. Acordul multianual se regăsește în strategia B&Q de optimizare și transformare a lanțului său de aprovizionare.

Noul depozit din nord-estul Angliei are o capacitate de aproape 37.000 de locații pentru paleți și va crea peste 100 de locuri de muncă în perioadele de vârf.

Depozitul din Blyth este primul depozit gestionat de GXO în rețeaua B&Q, urmând anii de succes în privința operațiunilor de transport și gestionare a retururilor clienților. Din 2015, GXO a gestionat rețeaua de transport cu amănuntul a B&Q în Marea Britanie și Irlanda, deservind centrele de distribuție locală și regională cu o flotă de aproximativ 600 de vehicule și camioane. În 2021, acordul a fost extins pentru a include și serviciul de livrări pe distanța finală, precum „Store to Home”, livrări în vrac și cu două persoane.

Mai mult, începând din 2005, GXO a gestionat un site de retururi de 2000 mp pentru B&Q în Branston. În prezent, procesează anual aproape 1 milion de cutii de produse returnate, iar majoritatea sunt readuse în stoc pentru revânzare, generând economii semnificative și îmbunătățind disponibilitatea produselor pentru consumatori.

„Suntem încântați să extindem parteneriatul nostru de lungă durată cu B&Q. Împreună, am îmbunătățit deja în mod semnificativ eficiența, siguranța și sustenabilitatea în cadrul operațiunilor de transport și retur. Datorită acestei abordări de succes în direcția îmbunătățirii continue, acum așteptăm cu nerăbdare să aducem toate beneficiile tehnologiei de top din industrie, ale mărimii și expertizei GXO la operațiunile omnichannel ale B&Q.”,

a afirmat Gavin Williams, director general al GXO, Marea Britanie și Irlanda.

Parteneriatul dintre GXO și B&Q vine cu un angajament puternic față de obiectivele sale de mediu, sociale și de guvernanță (ESG), compania implementând tehnologii pentru îmbunătățirea siguranței șoferilor. Totodată, a angajat un membru al echipei DS WorkFit, programul de angajare al Asociației Sindromului Down, pentru a adăuga în personal persoanele cu sindrom Down. GXO a aplicat și o serie de sisteme pentru a reduce amprenta de mediu a B&Q prin scăderea numărului de kilometri parcurși de vehicule și a susținut implementarea unei flote de vehicule alimentate cu gaz natural lichefiat (GNL) pentru a reduce emisiile. Furnizorul va continua să aducă îmbunătățiri continue și la noua unitate din Blyth.

„Noul nostru centru de distribuție din Blyth reprezintă o mișcare strategică pe termen lung pentru B&Q. Ne străduim în mod constant să fim cel mai ușor loc unde se pot face cumpărături pentru amenajarea locuinței și, prin urmare, căutăm mereu să le oferim clienților noștri flexibilitatea de a alege cum și de unde să obțină exact ceea ce au nevoie, când au nevoie. Știm, din parteneriatul nostru existent, că GXO are echipa potrivită pentru a opera această platformă de clasă mondială, ajutând la îmbunătățirea locuințelor și a vieții a mii de clienți B&Q.”,

a menționat Amélie Gallichan-Todd, director de aprovizionare și logistică, B&Q.