Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ford lansează o versiune Plug-In Hybrid a modelului Ranger, planificată pentru a fi produsă începând cu finalul anului 2024, cu livrări pentru clienți prevăzute pentru începutul anului 2025.

Ranger Plug-In Hybrid va combina posibilitatea de a conduce electric cu versatilitatea tipică modelului și fiabilitatea caracteristice segmentului pick-up-urilor cunoscute ca cel mai bine vândut model din Europa.

Modelul va reprezenta o evoluție semnificativă în strategia Ford de a oferi o gamă completă de opțiuni de propulsie pentru clienții din segmentul pick-up-urilor de dimensiuni medii.

„Ranger Plug-in Hybrid va ajuta clienții să pășească într-un viitor electrificat, cu mai multă încredere și capacitate ca niciodată, menținând în același timp Ranger în fruntea inovației și a poziției de lider în segmentul pick-up-urilor de dimensiuni medii”,

a declarat Hans Schep, director general, Ford Pro, Europa.

Ranger Plug-In Hybrid va livra cea mai mare valoare de cuplu din gama sa, datorită motorului Ford EcoBoost de 2,3 litri pe benzină, cuplat la un motor electric și un pachet de baterii. Acesta va putea parcurge mai mult de 45 de kilometri în modul electric.

Posibilitatea de exploatare într-un mod pur electric deschide noi posibilități pentru proprietarii de afaceri, în special pentru cei localizați în orașele cu restricții privind emisiile.

Capacitatea maximă de remorcare al noul model Ranger Plug-In Hybrid va putea trage sarcini de până la 3.500 kg, la fel ca restul gamei Ranger.

De asemenea, va oferi Pro Power Onboard care le va permite clienților să alimenteze aparatele electrice pe un șantier de lucru sau într-un camping izolat, folosind prizele de curent încorporate atât în benă, cât și în cabină.

Acest lucru va elimina necesitatea unor generatoare zgomotoase și grele, eliberând mai mult spațiu în benă pentru alte echipamente.

Ranger Plug-In Hybrid va păstra performanța și capacitățile de teren accidentat ale gamei Ranger, oferind moduri de rulare selectabile și funcții avansate de siguranță și asistență pentru șofer.

„Clienții noștri doresc vehicule electrificate care oferă performanțe ridicate și costuri de exploatare accesibile, fără a compromite ceea ce iubesc la pick-up-ul lor”,

a declarat Kumar Galhotra, președintele Ford Blue.

„Ranger Plug-In Hybrid propune cea mai bună soluție din ambele lumi și poate fi utilizat atât pentru muncă, cât și pentru distracție și familie. În plus, oferă clienților mobilitate EV cu emisii zero pentru călătorii scurte sau performanțe hibride care oferă capacități incredibile în teren accidentat, sarcină utilă și remorcare. Cu Pro Power Onboard, pentru prima dată, proprietarii de Ranger își pot alimenta cu ușurință atelierele de lucru și campingurile.”,

potrivit companiei.

În urma desfășurării cu succes a testelor internaționale International Pick-Up Award (IPUA) în Croația în 2021, cavalcada juriului se deplasează spre estul Europei și ajunge în Grecia și în regiunea Atena pentru exercițiul de grup din 2023.

Găzduită de Troxoi & TIR Magazine, competiția bienală îi va vedea pe toți concurenții de top, cu reprezentanță din partea Ford, Isuzu, Maxus, Toyota, Volkswagen, împreună cu alte branduri invitate pentru test, fără a intra în competiția anului: Ford SUA, RAM și Ineos.

În cadrul evenimentului de trei zile, între 16 și 18 octombrie, vor avea loc sesiuni de test drive pe șosea și off-road, precum și măsurători ale consumului de combustibil și ale dimensiunilor. Membrii juriului International Van of the Year așteaptă cu nerăbdare testele pe șosea, care vor avea loc de-a lungul uneia dintre cele mai frumoase linii de coastă și drumuri pitorești din Europa – renumita Riviera din Atena. Acest țărm sud-estic al peninsulei Atena se întinde pe o distanță de peste 60 km, de la Pireu până la Capul Sounio, unde se află impunătorul Templu al lui Poseidon.

Testele off-road se vor desfășura pe terenuri dificile în zona Lavreotiki, recunoscută de UNESCO „ca un exemplu remarcabil de peisaj tehnologic și cultural”. Este o mărturie a activității miniere și metalurgice extinse care a adus orașul-stat Atena în prim-plan ca putere dominantă în antichitatea clasică. Lavrio a devenit un centru industrial multicultural, primul din Grecia modernă și unul dintre cele mai mari din Marea Mediterană.”

Vassilis Daramouskas, Senior Test Editor, Troxoi & TIR Magazine, în numele organizatorilor, așteaptă cu nerăbdare să le ureze bun venit colegilor membri ai juriului în Grecia și să vadă ce are de oferit țara sa natală și să ofere o scenă cât se poate de potrivită pentru acest eveniment: „Într-adevăr, vom adresa o primire călduroasă colegilor și reprezentanților producătorilor care participă la concurs, precum și jucătorilor invitați cu prototipuri. Evenimentul este o mare oportunitate de a vedea și de a analiza cele mai bune tehnologii în materie de pick-up-uri de astăzi și de mâine, toate acestea urmând să fie bine relatate și publicate de membrii juriului în revistele lor și în mijloacele de comunicare pe internet”, a declarat el.

Revista Tranzit este membră a juriului încă de la înființare, urmând să participe și să relateze spectaculoasele teste și în această toamnă. Aceasta este cea de-a șasea ediție a concursului bienal de la înființarea sa în 2009. Câștigătorii anteriori ai acestui prestigios titlu sunt VW Amarok (2), Ford Ranger (2), Nissan Navara și Toyota Hilux. Anunțul și prezentarea Premiului Internațional Pick-Up 2024/25 vor fi făcute în cadrul Solutrans 2023, la EurExpo, Lyon, pe 22 noiembrie anul viitor.