Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obișnuit: preferința mai mare pentru achizițiile online, plata cu cardul, sau diversificarea opțiunilor de livrare ca timp sau ca destinație. Pentru a traversa cu brio perioada de Black Friday, Postis oferă retailer mai multe sfaturi despre cum ar trebui să își îmbunătățească procesele logistice.

Cele mai frecvente probleme cu care se confruntă retailerii de Black Friday:

Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obișnuit: preferința mai mare pentru achizițiile online, plata cu cardul, sau diversificarea opțiunilor de livrare ca timp (a doua zi, în aceeași zi, livrări expres sub o oră sau livrări programate) sau ca destinație (acasă, la birou, într-un magazin ales sau într-unul din drop-box-urile rețelelor partenere).

Soluții logistice pentru Black Friday

Așteptările clienților sunt mai mari, de aceea, pentru a traversa cu brio perioada de Black Friday, un retailer trebuie să se concentreze asupra următoarelor aspecte din zona logistică și de livrare:

Platforma Postis ajută retailerii să țină costurile sub control, să-și îmbunătățească cash-flow-ul și să-și eficientizeze și automatizeze toate procesele de care au nevoie, rapid și ușor. Mai mult decât atât, au acces la Comunitatea Postis, o comunitate deschisă de clienți și parteneri dezvoltată în jurul platformei noastre, în care clienții învață unii de la alții și, împreună, dezvoltăm noi funcționalități, care ne permit să creștem continuu performanța și calitatea proceselor de supply-chain pentru întreaga industrieMircea Stan, CEO Postis.

Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de servicii de distribuție și livrare și selectează în mod automat cea mai bună opțiune de transport, utilizând algoritmi de învățare și predicție, dar și cel mai mare set de date de supply-chain disponibil în piață.

Rezultate obținute de clienți

Platforma Postis este folosită de peste 100 de clienți din domenii variate precum fashion, pharma și cosmetice, medical, auto, food, home&deco, logistică, librărie, electro și IT.

Foto: postis.eu/

Increderea in comertul online a crescut, iar procentul de clienti care platesc cu cardul pe platforma online elafant.ro sare acum de 50%, potrivit lui Dan Sturza, Vice President of Business Development al companiei.
Daca pana la criza, clientii elefant.ro plateau cu cardul in proportie de 15%, procentul sare acum de 50%, dupa cum a declarat Dan Sturza in cadrul videoconferintei „The Plan B through and beyond the Pandemic”, organizata de revista Progresiv. 
„Cam 30-40% din cei care cumpara acum sunt clienti noi, speram ca macar partial sa ramana in online si dupa ce trece perioada aceasta”. In conditiile in care nu putine sunt companiile care apeleaza sau sunt nevoite sa amane diverse plati la furnizori, elefant.ro a decis sa isi plateasca mai rapid furnizorii, in special editurile mici, pentru a putea sa ii ajute sa treaca mai usor peste aceasta perioada, a mai spus Dan Sturza. 
„Multi dintre furnizorii nostri mai mici, in special edituri, nu sunt intr-o situatie tocmai buna acum, asta pentru ca retele mari de offline, precum Diverta, Carturesti si-au inchis cumva operatiunile, plus punctele offline de vanzare ale unor edituri, asa cum este Litera, iar noi fiind acum pentru ei printre putinele canale de vanzare am decis sa fim chiar mai rapizi cu platile comparativ cu termenii de plata agreati, pentru ca depindem de ei la editarea noutatilor, spre exemplu, pentru ca multi vor pune pe piata acum mai putine titluri”, a explicat Dan Sturza. Oficialul elefant.ro a mai punctat faptul ca a simtit in piata un tip de solidaritate mixta, unii parteneri de business acordand anumite reduceri, in timp ce altii nu. „De exemplu, dezvoltatorul imobiliar unde noi suntem locati cu chirie, nu numai ca nu vrea sa ofere o reducere de 10%, dar nici nu ia in considerare o deviere de plata de o luna de zile, in conditiile in care toata cladirea a venit cu o petitie colectiva. Deci solidaritatea in piata este mixta”.