Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aplicația Cargus Mobile a depășit pragul de 1,5 milioane de descărcări, devenind una dintre cele mai accesate aplicații din România. Ca parte a strategiei de transformare digitală a companiei, aplicația oferă funcționalități complexe pentru gestionarea expedierilor și este disponibilă pe iOS, Android și Harmony OS. Popularitatea sa este impulsionată de creșterea volumelor din e-Commerce, în special în perioadele de vârf, cum ar fi luna aprilie înainte de sărbătorile Pascale, când s-au înregistrat peste 85.000 de descărcări.

Utilizatorii pot urmări statusul coletelor în aplicația Cargus Mobile, să le redirecționeze către punctele din rețeaua Cargus SHIP & GO, să achite coletele înainte sau la preluare și să efectueze retururi cu ușurință. Utilizatorii pot salva cardurile pentru un proces de plată simplificat și pot trimite colete fără a necesita un AWB fizic, făcând astfel expedierea mai rapidă și eficientă. Aplicația oferă o experiență integrată și facilă pentru gestionarea expedierilor, atât pentru primirea, cât și pentru trimiterea coletelor.

Anul acesta, Cargus a investit semnificativ în aplicația Cargus Mobile, axându-se pe îmbunătățirea funcționalităților, designului și experienței utilizatorilor.

Premiată la Romanian Courier & Postal Services Business Awards 2021, aplicația Cargus Mobile a primit recunoașterea „Best Delivery Services App” care confirmă calitatea și eficiența sa pe piața de curierat din România.

„Aplicația Cargus Mobile reprezintă un pas major în strategia noastră de transformare digitală. Investim constant în îmbunătățirea și dezvoltarea acesteia pentru a le oferi utilizatorilor o experiență simplificată și eficientă, adaptată nevoilor și așteptărilor lor privind serviciile de curierat. Depășirea pragului de 1,5 milioane de descărcări demonstrează că eforturile noastre de a inova și de a digitaliza serviciile Cargus sunt apreciate de publicul nostru țintă și vom continua să dezvoltăm și să optimizăm aplicația pentru a menține standardele ridicate și pentru a răspunde cerințelor aflate într-o continuă schimbare ale sectorului e-Commerce și nu numai.”,

a declarat Felix Crăciunescu, Chief IT Officer.

Compania internațională de logistică și transport, Gebrüder Weiss furnizează soluții complete de comerț electronic pentru unele dintre cele mai importante și prestigioase mărci de baijiu din China.

Băutura spirtoasă baijiu este fabricată din cereale fermentate, sorg, sau alte cereale, fiind considerată băutura națională a Chinei și una dintre cele mai vechi și populare spirtoase la nivel global. Brandurile premium de baijiu sunt considerate bunuri de lux și simboluri ale statutului în China.

„Am înființat un depozit în orașul Chengdu din vestul Chinei și am dezvoltat o soluție logistică concepută pentru a îndeplini cerințele specifice ale mărcilor de băuturi spirtoase de înaltă calitate”, menționează Yongquan Chen, directorul general al Gebrüder Weiss în China.

Gebrüder Weiss operează 19 sucursale în China, oferind servicii de la depozitarea, ambalarea, livrarea, asigurarea și trasabilitatea transportului, până la suport pentru clienți. Astfel, datele unei comenzi online sunt trimise direct către Gebrüder Weiss pentru procesare, urmând ca produsele să fie colectate, inspectate, codificate și ambalate înainte de expediere. Multe dintre aceste băuturi spirtoase provin din Chengdu, un important centru economic și de transport din provincia Sichuan, unde Gebrüder Weiss are o locație din 2006.

Gebrüder Weiss oferă servicii de logistică pentru diverse mărci de baijiu, inclusiv Quanxing, Fenggu, Jiangkouchun, Sichuan Liquor Group (Chidu) și Xiaojiaolou. Wang Xikai, șeful departamentului de comerț electronic de la Quanxing, afirmă că serviciile Gebrüder Weiss au îmbunătățit logistica și au redus deteriorările produselor în timpul transportului, ceea ce a optimizat experiența de cumpărare a clienților și a ajutat compania să rămână competitivă în comerțul electronic.

„Dacă băuturile spirtoase în sine și ambalajele nu sunt gestionate și urmărite în mod profesionist, acest lucru permite produselor false să pătrundă pe piață, ceea ce afectează reputația mărcii și subminează încrederea clienților”, explică Yongquan Chen.

Flexibilitatea, timpii rapizi de răspuns și serviciile de încredere sunt esențiale pentru ca mărcile să se adapteze la schimbările în comportamentul consumatorilor și modelele de consum. Trasabilitatea garantează autenticitatea produselor, în special pentru baijiu-ul de lux, unde clienții trebuie să fie siguri că produsele sunt originale. Yongquan Chen subliniază importanța verificării autenticității produselor returnate printr-un sistem de urmărire cu coduri QR unice și numere de comandă. Sistemul de depozitare asigură alocarea corectă a dimensiunilor pentru colete, iar echipa de servicii pentru clienți gestionează eficient problemele post-vânzare, cum ar fi comenzile întârziate sau schimbările de adresă.