easySales, platforma SaaS de management automatizat și de centralizare a activităților de eCommerce, a anunțat integrarea marketplace-ului Altex, oferind comercianților posibilitatea de a-și extinde și diversifica afacerile online către 12 milioane de noi vizitatori unici.
Orice magazin online este eligibil pentru a accesa serviciile marketplace-ului Altex, dacă au o afacere de peste 500.000 de euro și minimum 300 de produse în portofoliu. De asemenea, capacitatea de livrare ar trebuie să fie disponibilă de până la două zile lucrătoare.
Categoriile de produse disponibile în marketplace-ul Altex includ jucării, produse sportive, băuturi, home & deco, DIY & bricolaj, produse sanitare și articole pentru copii. Totodată, Altex este unicul marketplace din România care percepe o taxă unică per comandă, de 8% din valoarea acesteia.
„Motivația strategică a integrării marketplace-ului Altex în platforma noastră este de a oferi comercianților o gamă largă de canale de vânzare și de a-i ajuta să își extindă afacerile lor online. Integrarea cu Altex deschide noi categorii de produse pentru aceștia și le permite să își diversifice canalele de vânzare, prin accesul la unul dintre cele mai mari magazine online din România.”,
a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
Potrivit studiilor efectuate de easySales, 61% dintre vânzările automatizate sunt realizate prin marketplace-uri, în timp ce 39% prin site-urile proprii ale comercianților.
Platforma SaaS este prezentă și în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își propune să se extindă și pe alte piețe externe.
La finalul anului trecut, clienții easySales au listat peste 10 milioane de produse pe diferite platforme marketplace, care au generat mai mult de 3 milioane de facturi și 3 milioane de documente de livrare în mod automatizat, și au beneficiat de traduceri automate pentru 900.000 de documentații pentru produse. Mai mult, valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales a fost de peste 400 de milioane de euro la finalul lunii decembrie 2022.
„În relația cu partenerii, în cadrul marketplace Altex, preluăm integral zona de livrare, cu o taxă unică de livrare pentru clienți. Ne concentrăm pe calitatea produselor, pe calitatea partenerilor, dorim să asigurăm o varietate cât mai largă de produse în categoriile complementare pe care le dezvoltăm, obiectul principal fiind acela de a deveni un marketplace important în regiune.”,
a menționat Monica Ciolănel, Director MarketPlace Altex România.
DB Schenker a reluat din 21 ianuarie transporturile terestre către Marea Britanie, după o suspendare temporară care a avut ca scop eficientizarea modului de obţinere a documentelor vamale. Suspendarea a devenit necesară după ce identificase o serie de probleme semnificative legate de conștientizarea pieței și complexitatatea vamală impusă de Brexit. „Reluarea serviciului a fost posibilă prin colaborarea strânsă cu partenerii noștri comerciali în vederea colectării contactelor end to end și informațiilor vamale, esențiale pentru vămuire”, explică Cyrille Bonjean, directorul departamentului de transport terestru al DB Schenker.
DB Schenker a informat clienții că expedierile către Marea Britanie vor fi acceptate și colectate numai dacă au fost primite și sunt corecte documentele minim necesare pentru exportator și importator. Pentru a-și sprijini clienții, DB Schenker furnizează un document cuprinzător care descrie informațiile minime necesare care trebuie să însoțească fiecare transport către Marea Britanie.
Companiile europene și clienții lor din Marea Britanie pot găsi, de asemenea, toate informațiile necesare și modelele documentelor vamale pe site-ul DB Schenker, iar clienții pot contacta reprezentanții de vânzări și servicii pentru clienți pentru informații suplimentare.
DB Schenker continuă să-și încurajeze clienții din UE să-i sfătuiască pe importatorii lor din UK să se angajeze pe deplin în procesele de import necesare pentru accelerarea livrărilor. „DB Schenker a optat pentru asigurarea transparenței, comunicând activ multiplele provocări privind documentele vamale cu care se confruntă industria europeană și britanică. Luând decizia grea de a suspenda expedierile pentru o perioadă scurtă de timp, am reușit să ne protejăm rețeaua de transport de potențialele retrageri care afectează platformele de transbordare din întreaga Europă.”
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit