Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

VTEX, platforma enterprise de comerț digital pentru branduri și retaileri de primă mână, a anunțat un parteneriat cu Pinterest.

Noua colaborare va permite celor 2.600 de clienți globali ai VTEX să profite de audiența a Pinterest, oferindu-le posibilitatea de a-și face produsele disponibile pentru cumpărare unui public care planifică și cumpără activ. Prin integrarea cataloagelor de produse și crearea de Pins, brandurile pot derula campanii de cumpărături performante pe Pinterest, extinzându-și astfel amprenta de comerț social și conectându-se cu mai mulți clienți.

Clienții VTEX, inclusiv Whirlpool, Blaisten și Easy, se numără printre primii care au testat parteneriatul cu Pinterest. Aceștia folosesc acum cataloagele Pinterest pentru a îmbunătăți experiențele clienților, de la inspirație până la acțiunea de cumpărare.

„Cu peste o jumătate de miliard de utilizatori activi lunar, Pinterest aduce pe platforma sa mai multe produse relevante pe care utilizatorii noștri le îndrăgesc. Parteneriatul nostru cu VTEX este o altă modalitate pentru marile branduri și clienții regionali de a se conecta cu utilizatorii noștri care caută inspirație și cumpărături într-un loc pozitiv și inspirat online.”,

a declarat Matt Hogle, vicepreședinte al Organizației Globale de Vânzări la Pinterest.

„La VTEX, dăm posibilitatea marilor branduri de întreprinderi globale să își mențină agilitatea și să ofere experiențe de cumpărare fără întreruperi de oriunde. Cu cel mai recent parteneriat de comerț social, VTEX joacă un rol esențial în transpunerea inspirației descoperite pe platforma Pinterest în conexiuni autentice cu consumatorii pentru multe dintre cele mai populare branduri din lume care le alimentează experiența de comerț. Acest lucru va atrage multe angajamente semnificative care vor revigora creșterea organică și vor promova o comunitate vibrantă, pe măsură ce continuăm să creăm cea mai bună experiență de comerț unificat.”,

a completat Santiago Naranjo, CRO la VTEX.

AXA, lider mondial în gestionarea asigurărilor și a activelor, și Amazon Web Services (AWS) intenționează să dezvolte împreună AXA Digital Commercial Platform (DCP) și serviciile software asociate. Aceasta va permite managementul riscului de ultimă generație, consolidând expertiza AXA în asigurări cu puterea tehnologică a AWS, subliniind un pas semnificativ către inovația digitală în industria asigurărilor.

AXA DCP este o platformă sigură de gestionare a riscurilor care combină datele industriale, comerciale și de mediu cu analiza geospațială și tehnologiile gen AI, ajutând clienții la nivel global să își monitorizeze activele și să navigheze riscurile complexe și interconectate, inclusiv dezastrele naturale, întreruperea lanțului de aprovizionare și amenințările cibernetice.

Prin valorificarea capacităților de analiză AWS, AXA intenționează, în următorii doi ani, să pună la dispoziție numeroase servicii pentru clienții existenți și pentru milioane de clienți AWS la nivel global prin intermediul AWS Marketplace și AWS Data Exchange.

„La nivel global, clienții se confruntă cu fenomene meteorologice extreme, atacuri cibernetice și alte șocuri și întreruperi. Considerăm că dezvoltarea rezilienței este mai esențială ca niciodată. De aceea, suntem încântați să lucrăm cu AWS, combinând capacitățile lor tehnologice cu expertiza AXA în domeniul asigurărilor comerciale pentru a dezvolta următoarea generație de informații și servicii de gestionare a riscurilor pentru a ajuta clienții să își valorifice întregul potențial.”,

a declarat Scott Gunter, Chief Executive Officer al AXA XL.

AXA va utiliza Amazon Bedrock, pentru a furniza platformei DCP, un serviciu care oferă o gamă de înaltă performanță de la companii de vârf din domeniul inteligenței artificiale, pentru a oferi clienților corporativi date și analize în timp real, inclusiv seturi extinse de date istorice, pentru a identifica și evalua factorii care ar putea perturba operațiunile sau ar putea avea un impact asupra reputației, siguranței, securității sau performanței financiare.

Aceste informații vor ajuta, la rândul lor, serviciile de prevenire a riscurilor și experții în subscriere și despăgubiri ai AXA să prezică mai bine rezultatele și să reducă riscurile atunci când dezvoltă produse de asigurare.

„Amazon aduce profunzimea experienței și portofoliul larg de servicii de care avem nevoie pentru a le oferi clienților capacități de nivel mondial pentru a-i ajuta să își gestioneze riscurile. Colaborarea AXA cu AWS este parte integrantă a transformării afacerii noastre, care include evoluția asigurărilor tradiționale către prevenirea și reducerea riscurilor. Acest lucru ne va ajuta să profităm mai rapid de noile oportunități de piață, să consolidăm securitatea și să devenim și mai receptivi la nevoile clienților.”,

a precizat Alexander Vollert, Group Chief Operating Officer, Chief Executive Officer, AXA Group Operations.

„AXA este o companie axată pe clienți și suntem încântați să colaborăm cu ei pentru a dezvolta noi modele de afaceri, folosind capacitățile AWS, care vor ajuta companiile din întreaga lume să opereze cu mai multă încredere. AWS va ajuta AXA să sprijine clienții săi de afaceri, creând noi servicii și capabilități sigure și conforme, alimentate de tehnologii avansate, cum ar fi inteligența artificială generativă. Experiența Amazon în crearea, operarea și extinderea piețelor va sprijini, de asemenea, AXA să profite de inovația companiilor dincolo de industria serviciilor financiare, oferind mai multe modalități de planificare a incertitudinii.”,

a adăugat Kathrin Renz, vicepreședinte al AWS Industries.