Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Producatorul de masini sport si-a unit fortele cu sase angajati ai departamentului de achizitii din cadrul DB Schenker si organizeaza, in numele statului german, lantul logistic pentru nevoia urgenta de echipamente de protectie din China. „Toata lumea este implicata in acest efort comun. Acum, mai mult ca niciodata, este vorba despre implicare, despre a arata consideratie pentru ceilalti si despre a fi responsabil – valori centrale ale culturii noastre la Porche", a spus Uwe-Karsten Städter, membru al bordului de achizitii Porsche AG.

Iar Oliver Seidl, directorul comercial al DB Schenker, a adaugat ca, in vremuri nesigure, increderea, flexibilitatea si implicarea totala sunt valorile care conteaza. „Suntem incantati ca putem asigura lantul logistic pentru echipamentele medicale in colaborare cu Porsche. Reteaua noastra din aproape 140 de tari lucreaza acum mai mult ca niciodata pentru a asigura aprovizionarea populatiei."
 
Impreuna cu partenerii logistici DB Schenker si Lufthansa Cargo, Porsche asigura transportul mastilor de protectie, manusilor si echipamentelor de protectie de la Shanghai in Germania. Din 9 aprilie, pana la sase aeronave pe saptamana au zburat din China la Baden-Württemberg si Saxonia. De la sosirea in aeroporturile din Frankfurt si Munchen, produsele sunt incarcate in camioane si transportate la un depozit intermediar al DB Schenker din aeroportul din Stuttgart.

Aici, guvernele de stat din Saxonia si Baden-Württemberg preiau distributia echipamentelor de protectie, astfel incat acestea sa fie folosite pentru prevenirea raspandirii coronavirusului in spitale, servicii de urgenta si alte institutii.
 
De la inceputul acestui proiect, mai multe milioane de produse de protectie – masti de fata cu diferite clase de protectie, echipamente de protectie si manusi – au sosit la depozitul intermediar din Stuttgart. Probabil ca operatiunea va dura pana la finalul lui mai, timp in care aceste produse in valoare de mai multe milioane de euro sunt organizate si transportate din China in Germania. Transportul este echivalent cu un volum de pana la 50 de avioane de transport persoane.

Porsche Romania a incheiat 2019 cu un numar total de 35.332 masini livrate clientilor, cu 7% mai mult fata de anul precedent. „2019 a fost pentru Porsche Romania un an in care am inclus in portofoliu multe modele noi, rezultatele obtinute fiind mai mult decat promitatoare. Tehnologia superioara si nivelul de siguranta asigurat de acestea au castigat increderea clientilor. 2020 va fi, cu siguranta, unul al ofensivei masinilor electrice, segment in care vom avea pana la finalul anului circa 25 de modele, electrice si hibrid plug-in. Versiunile electrice sunt deja optiunea cea mai avansata tehnologic, iar, de anul acesta devin considerabil mai accesibile”, a declarat Brent Valmar, director general Porsche Romania.

Elmar Geisler, director general Porsche Romania a spus ca, pentru a sprijini electrificarea flotei auto, compania va continua sa investeasca anul acesta in dezvoltarea si popularizarea unor solutii diverse de incarcare acasa sau la birou, in infrastructura de incarcare disponibila la toti distribuitorii nostri si in pregatirea echipelor de vanzari si a celor din service pentru noile realitati din piata”, a declarat Elmar Geisler, director general Porsche Romania.
Anul trecut segmentul care a impulsionat decisiv evolutia pietei auto este cel al modelelor SUV.
SUV-urile incluse in portofoliul marcii SEAT – Arona, Ateca si Tarraco – au contribuit, de altfel, la o crestere de aproape 48% a livrarilor de masini pentru marca. Jumatate din livrarile totale de automobile SEAT au avut ca obiect un model SUV.
Volkswagen si ŠKODA au ramas anul trecut cele mai cautate marci din portofoliul Porsche Romania, cu livrari totale de 15.155 de unitati, respectiv, 13.898 de unitati.
Evolutia marcii Volkswagen a fost sustinuta puternic, de asemenea, de cererea pentru SUV-uri. Pana la finalul anului marca livrase clientilor sai un total de 6.800 modele SUV, cu 51% mai mult decat in 2018. SUV-urile au acum o pondere de 45% livrarile totale Volkswagen din Romania.
Si marca ŠKODA si-a intregit gama de SUV-uri, o data cu startul vanzarilor pentru modelul KAMIQ. Acesta completeaza prezenta marcii pe acest segment, unde mai are in oferta modelele KODIAK si KAROQ.
Audi a livrat anul trecut clientilor sai 1.763 de unitati, cu o crestere a ponderii modelelor SUV. In 2019 marca a intrat, odata cu lansarea Q3 Sportback, pe un segment nou, respectiv cel al SUV-urilor coupe de mici dimensiuni.
Marca Volkswagen Vehicule Comerciale a avut o evolutie mult peste cea a acestui segment de piata, raportand un avans de 12,4% al livrarilor. Piata totala de autovehicule comerciale a scazut anul trecut cu aproximativ un procent. La baza succesului Volkswagen Vehicule Comerciale a stat in mod special versatilitatea modelului Transporter, unde livrarile au crescut cu peste 45% pe parcursul anului 2019. De asemenea, modelul Crafter s-a dovedit un succes, dupa un avans de 20% al livrarilor.
Reteaua Porsche Romania isi desfasoara activitatea in tara prin 82 reprezentante in 29 de judete.