Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Auchan Retail România și Poșta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară. Proiectul debutează cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești. Inaugurarea a avut loc astăzi, în prezența directorilor generali ai celor două companii.

Gama selecționată și pusă la dispoziție „by Auchan“ este formată din aproximativ 150 de produse și este expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 m2  în incinta oficiilor poștale. Clienții vor putea găsi aici produse de băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar și o selecție de articole nealimentare.

După parteneriatul inovator pe care l-am început alături de Petrom, suntem bucuroși să dăm curs unei noi provocări de business și să aducem, în premieră, produsele unui specialist alimentar în oficiile liderului serviciilor poștale din România, Poșta Română. Construim împreună acest proiect prin care ne propunem să servim și mai bine locuitorii, cu produse și servicii adaptate. În cadrul etapei pilot vom testa și evalua o selecție de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor poștale”, a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.

Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a spus Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română.

Parteneriatul dintre Poșta Română și Auchan Romania a debutat la Pitești

În funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma etapei pilot, cele două companii își propun o extindere la scară largă a proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii poștale din România. Prin acest proiect, Auchan și Poșta Română continuă colaborarea demarată în 2020. Primul parteneriat a constat în servicii de livrare la domiciliu, la nivel național, pentru comenzile plasate în magazinul online auchan.ro prin serviciul StaiAcasă Plus, soluția de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de Poșta Română.

TOP CURIERI: O privire asupra capitolului „Creanțe versus Datorii“ ne arată că 25 din cele mai mari 40 companii de curierat din România înregistrează o balanță negativă între cei doi indici. Rezultă astfel faptul că datoriile sunt mai mari decât creanțele, ceea ce înseamnă că s-a apelat preponderent la credite pentru investițiile pe care le-au realizat pe parcursul anului 2020.

Evident că sunt și multe firme de curierat care au balanța creanțelor mai mare decât cea a datoriilor, presupunem astfel că termenele de plată au crescut. Soldul total dintre cei doi indicatori este de minus 149,7 de milioane de euro.

Cel mai mare datornic este Poșta Română, cu peste 114 milioane de euro, în timp ce valoarea creanțelor este de 42,5 milioane de euro. Din totalul celor peste 114 milioane de euro, cele mai multe sunt cuantificate în zona datoriilor comerciale – furnizori de bunuri și servicii (85,6 de milioane de lei), a avansurilor primite de la clienți (99,2 milioane de euro), dar și a salariilor, contribuțiilor și taxelor (peste 280 de milioane de lei). Această ultimă cifră este explicabilă întrucâtva, dacă ne raportăm la faptul că Poșta Română este cel mai mare angajator din curierat, cu peste 23.000 de angajați în subordine.

Citește și: TOP CURIERI: Piața depășește pragul de 1,1 miliarde de euro. FAN Courier își menține poziția de lider, Sameday crește spectaculos!

Locul al doilea în acest top al datoriilor este deținut de unul din marii jucători din mediul privat, respectiv Cargus, care înregistrează un minus de aproximativ 73 de milioane de euro. Compania din Ilfov are de recuperat și creanțe în valoare de 13,5 milioane de euro. Podiumul datornicilor este completat de GLS România, care înregistrează o balanță negativă între Creanțe și Datorii de 7,3 milioane de euro. Cifre mari la acest capitol înregistrează și Urgent Curier Post, care, la afaceri de 1,8 milioane de euro, are datorii de aproape 5,9 milioane de euro după ce-și recuperează creanțele, dar și DPD România, cu o balanță negativă de circa 6 milioane de euro.

O analiză detaliată a pieței de curierat veți putea citi în numărul de Septembrie al revistei LOGISTICA.