Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Compania Naţională Poştă Română (CNPR) a lansat anunțul de intenție pentru cea mai bună soluție ce vizează construcția unei linii de sortare automatizată în Centrul de Tranzit Cluj și a unui Centru de Tranzit în Bucureşti Nord – Otopeni. Ambele proiecte au o valoare de circa 22 de milioane de euro.

Despre centrul de tranzit din nordul Capitalei, directorul companiei, Horia Grigorescu, spune că va fi „emblematic“, peste ceea ce are în momentul de față concurența în piață.

Unele dintre proiectele importante vizează linia de sortare automatizată din Centrul de Tranzit Cluj, care deserveşte toată zona Transilvaniei şi vorbim de o investiţie de aproximativ de 3,1 milioane de euro. Vorbim şi de un Centru de Tranzit de la Bucureşti Nord – Otopeni, care va reprezenta un centru emblematic pentru toată această zona a Europei de sud-est, depăşind nivelul actual al competitorilor din piaţă. Este o investiţie însemnată de aproape 19 milioane de euro, care va presupune proiectarea, construirea şi dotarea cu tehnica aferentă pentru a putea face față provocărilor pieței din anii ce urmează“, a declarat, joi, Horia Grigorescu, directorul general al companiei, într-o conferinţă de presă, potrivit Agerpres.

Oficialul a precizat că intenția sa legată de aceste proiecte strategice este de le spune dezbaterii publice, astfel încât să poată intra într-un dialog constructiv cu cei care au capacitatea de a furniza astfel de soluții.

„Aceste două proceduri vor fi internaţionale, vom invita ofertanți din absolut toate colţurile Europei şi din America, astfel încât să avem o plajă cât mai largă de soluţii care să fie puse pe masă pentru a putea fi optimizate în cadrul Poştei Române“, a subliniat Grigorescu.

Pentru linia de sortare automatizată de la Cluj este vorba de aproximativ un an din momentul în care această procedura este atribuită, iar pentru centrul de la Bucureşti de doi ani şi jumătate. Termenul de demarare pentru aceste proiecte este estimat pentru luna aprilie 2021.

„În momentul în care vom avea aceste două centre de tranzit internaţionale vom vorbi de fluxuri operaţionale mult mai rapide, vom vorbi despre o capacitate de prelucrare a volumelor de trimitere pe care Poşta le va obţine în perioada următoare, crescând astfel plaja de venituri, şi, totodată, de reducerea gradului de eroare umană şi evident de scurtarea timpilor de livrare“, a explicat directorul Poștei Române.

Elefant.ro își extinde rețeaua de puncte de livrare cu 628 de oficii poștale la nivel național printr-un recent parteneriat cu Poșta Română. Acordul a intrat în vigoare începând de astăzi, 7 decembrie.

„Prin intermediul acestui parteneriat cu Poșta Română dorim să oferim tuturor clienților elefant.ro acces la opțiuni variate de livrare, indiferent unde se află. Am ascultat mereu vocea clienților și, în ultimul an, am investit o mare parte din eforturile noastre de dezvoltare către îmbunătățirea experienței acestora, de la primul click pe site până când intră în posesia produselor comandate”, explică Sergiu Chircă, CEO la elefant.ro.

Astfel, rețeaua disponibilă pentru cei peste 2,5 milioane de clienți ai elefant.ro se extinde cu 628 de oficii poștale, aflate pe întreg teritoriul țării.

„Contractul cu elefant.ro este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Ne îndreptăm permanent către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu elefant.ro ne reconfirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poștale”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poştei Române.

Recent, elefant.ro a semnat un parteneriat și cu easybox pentru utilizarea în procesul de livrare a celor peste 800 de pachetomate deținute de partenerul său la nivel național. Prin cele două parteneriate, elefant.ro ajunge astfel la o rețea totală de peste 1500 de puncte de livrare, acoperind toate județele țării.

La nivel de logistică, elefant.ro deține un centru de fullfilment în apropierea Bucureștiului, a cărui suprafață a fost majorată cu 30% în cursul acestui an. În total, compania deține în prezent peste 8000 mp de spații logistice. Odată cu dezvoltarea centrului de fullfilment, a crescut și echipa alocată operațiunilor logistice, aceasta depășind în prezent o pondere de 30% la nivel de companie.