Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Postis, primul start-up LogTech din România, lansează o ofertă specială de Black Friday și oferă acces gratuit la tehnologiile sale timp de o lună, venind astfel în sprijinul retailerilor și jucătorilor din piața de e-commerce, care în această perioadă au de gestionat volume mult mai mari de comenzi online.

Orice client nou care alege să-și optimizeze procesele de logistică și livrare prin intermediul Platformei Postis va avea acces gratuit, pe întreaga durată a lunii noiembrie, la toate tehnologiile oferite, indiferent de sistemele integrate, numărul de soluții de livrare și volumul de livrări procesate. Astfel, arată compania, datorită acestor avantaje pe toată durata campaniei de Black Friday, clienții vor avea partea de un grad general de satisfacție mai mare.

„În acest an, Black Friday are loc într-un context de două ori mai dificil pentru retaileri. Pandemia a pus o presiune foarte mare asupra activității acestora, mulți dintre ei lucrează la foc continuu încă din martie-aprilie, fiind nevoiți să se adapteze extrem de rapid la noua realitate, cu eforturi uriașe umane și logistice. Din experiența clienților noștri din anii anteriori, știm că acum provocările vor fi și mai mari. Postis are tehnologia, resursele, experiența și know-how-ul IT, de logistică și de transport, cu rezultate dovedite în cei 3 ani de activitate, pentru a le oferi comercianților acces la clienți acolo unde se află aceștia, procese optimizate, vizibilitate și control de-a lungul întregului lanț valoric”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.

Foto: expose.ro

elefant.ro a înregistrat în primele 6 luni ale anului venituri totale din vânzări în valoare de 21,2 milioane euro, în creștere cu 62% față de perioada similară a anului trecut. Astfel, retailerul devine al doilea client Postis care atinge pragul de 2 milioane de livrări procesate prin platformă.

Cu un business început în 2010, inițial ca un retailer specializat în comerțul cu cărți, elefant.ro a evoluat rapid într-una dintre cele mai mari platforme online din România și Moldova. Anul acesta, în plină pandemie, compania a decis să ofere clienților cât mai multe posibilități de aprovizionare, dar și să vină în ajutorul afacerilor mici și nu numai. Astfel a fost lansată soluția Elefant Marketplace, care a ajutat la creșterea business-ului cu 62%, cu o valoare a vânzărilor de 21,2 milioane de euro. Pentru prima dată în istorie, compania a înregistrat un EBITDA pozitiv și se așteaptă la venituri totale de 45 de milioane de euro.

Având în vedere creșterea sa accelerată, elefant.ro este al doilea client Postis care a atins pragul de 2 milioane pentru livrările procesate prin intermediul platformei logistice. Pe lângă optimizarea costurilor și proceselor realizate prin procese simplificate, integrarea sistemelor și coordonarea datelor de livrare, elefant.ro folosește funcționalitățile încorporate ale platformei pentru a îmbunătăți experiența generală a clienților. Aceștia au vizibilitate în timp real asupra comenzii și comunicare prin e-mail pe parcursul livrării, de la depozit la adresa de livrare.