PepsiCo România, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a primit pentru al unsprezecelea an consecutiv certificarea internațională “Angajator de Top” acordată de Top Employers Institute din Olanda.
Această distincție reflectă angajamentul continuu al companiei în promovarea unui mediu profesional pozitiv, oferind oportunități de dezvoltare pentru angajații săi. Certificarea este acordată în urma evaluării a 20 de subiecte din 6 domenii de resurse umane, inclusiv strategia legată de angajați, mediul de lucru, atragerea de noi talente, învățarea, bunăstarea, diversitatea și incluziunea, printre altele.
Programul Top Employers Institute a certificat și recunoscut peste 2.300 de “Angajatori de Top” din 121 de țări/regiuni de pe cinci continente. În plus, PepsiCo a primit recunoașterea ca Global Top Employer, consolidându-și statutul la nivel global în promovarea unui mediu profesional excelent față de angajații săi.
“Suntem încântați să anunțăm cel de-al 11-lea an consecutiv de recunoaștere ca Angajator de Top, certificare oferită de organizația internațională Top Employer. Acest succes continuu reprezintă nu doar o validare a angajamentului nostru față de calitatea mediului de lucru, dar și o confirmare a eforturilor constante ale echipei noastre pentru a oferi un climat profesional și oportunități de dezvoltare remarcabile. Apreciez profund contribuția fiecărui membru al echipei noastre în construirea unui loc de muncă excepțional. Această certificare reflectă standardele înalte pe care le promovăm și continuă să ne motiveze să atingem excelența în toate aspectele activității noastre.”,
a declarat Annie Griffith-Swain, HR Director PepsiCo East Balkans.
“Vremurile excepționale evidențiază tot ce este mai bun în oameni și organizații. Și am fost martorii acestui lucru în cadrul programului nostru de certificare a Angajatorilor de Top din acest an: performanțe excepționale din partea angajatorilor de top certificați 2024. Acești angajatori au demonstrat întotdeauna că le pasă de dezvoltarea și bunăstarea oamenilor lor. Procedând astfel, ei îmbogățesc în mod colectiv piața muncii. Suntem mândri să anunțăm și să sărbătorim grupul de angajatori de top orientați spre oameni din acest an: Angajatori de Top 2024.”,
a declarat David Plink, CEO Top Employers Institute.
Anvelopa Bridgestone Turanza All Season 6, echipată cu tehnologia ENLITEN, a câștigat testul de Anvelope All-Season pentru SUV-uri din 2023, realizat de Auto Bild Allrad, datorită calităților impresionante din timpului condusului și evaluărilor de top obținute în condiții variate de conducere, inclusiv umiditate crescută și zăpadă.
În cadrul acestui test, anvelopa premium Turanza All Season 6 a excelat la categoria privind manevrarea pe zăpadă, performând „la nivelul anvelopelor de iarnă”, și a primit cea mai mare notă la frânarea pe carosabil umed.
Dimensiunea 235/65 R 17 a anvelopei Turanza All Season 6 a ocupat primul loc în test, iar experții de la Auto Bild Allrad au lăudat-o ca fiind „exemplară” din punct de vedere al performanței.
De asemenea, Bridgestone Turanza All Season 6 a demonstrat, în mod special, că indiferent de condiții anvelopa are capacitatea sa de a se descurca în toate condițiile meteorologice, oferind performanțe remarcabile indiferent dacă este vorba de zăpadă, umiditate sau drumuri uscate.
Anvelopa Bridgestone polivalentă oferă o manevrabilitate și o tracțiune remarcabilă pe zăpadă, remarcându-se în mod deosebit prin performanța de frânare pe drumuri umede, obținând cea mai mică distanță de frânare în cadrul testului. Astfel, depășește nu doar concurența, ci și anvelopele de vară de referință.
Bridgestone Turanza All Season 6 a fost concepută cu numeroase tehnologii de ultimă generație, care asigură siguranță maximă, performanțe deosebite ale anvelopei și o îmbunătățire a sustenabilității. Dezvoltată în conformitate cu angajamentul Bridgestone E8, Bridgestone Turanza All Season 6 vine în întâmpinarea cererii crescute de pe piața europeană pentru anvelope all-season, observată în ultimii ani. „Suntem extrem de mulțumiți de rezultatele testului de Anvelope All-Season pentru SUV-uri realizat de Auto Bild Allrad. Victoria obținută la finalul testelor nu este doar o dovadă a muncii noastre continue bazate pe cercetare și dezvoltare, ci și o dovadă a angajamentului nostru continuu pentru siguranța rutieră. Vom continua să ne concentrăm asupra furnizării de produse premium de cea mai înaltă calitate pentru clienții noștri, dar și pentru partenerii din industrie, consolidând astfel încrederea în mobilitatea orientată către viitor.”, a afirmat Steven De Bock, Vice President of Consumer Replacement and OE at Bridgestone EMIA.
02.10.2020
Ultimul număr: Octombrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit