Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Uciderea lui Mihai Spătaru, un șofer de camion de 39 de ani din România care circula în echipaj cu soția sa, într-o parcare din Franța, readuce în prim plan problema siguranței șoferilor în UE, cu nordul Franței și Calais recunoscute ca fiind zonele cu un grad ridicat de infracționalitate asupra camioanelor. Este clar că legislația trebuie îmbunătățită, cu atât mai mult cu cât prin adoptarea Pachetului Mobilitate, Europa s-a angajat să garanteze parcări sigure pentru șoferi. Prin vocea Comisarului de Transport, Adina Vălean, Comisia Europeană a intervenit și a cerut măsuri concrete statelor membre privind creșterea gradului de securitate a transporturilor rutiere. Comisia trebuie însă să clarifice și măsurile de aplicare a prevenirii infracțiunilor în parcări, așa cum spune Regulamentul 885/2013. În plus, pe lista de priorități a CE se află și dezvoltarea de noi parcări mult mai sigure pentru șoferii profesioniști.

Discutăm despre îmbunătățirea legislației europene, despre crearea de locuri de parcare sigure în UE, inclusiv cu finanțare europeană, și despre cât de în siguranță se simt șoferii români în Europa în videoconferința TRANZIT – „Cum putem îmbunătăți siguranța șoferilor profesioniști în Europa!“ cu Vlad Gheorghe, europarlamentar USR PLUS, Adriana Mureșan, membru fondator al organizației „Voluntari în Europa” și inițiatoarea petiției „Opriți asasinatele șoferilor în parcări!“, Radu Dinescu – președinte IRU, Ap Boom – Chief Financial & Compliance Officer TAPA EMEA, Răzvan Secară – director general GIRO – și Ilie Matei, „Omul Șoselelor“.

Videoconferința începe marți, 8 iunie, de la 12:30, si e transmisa live pe canalul de youtube al Trafic Media si paginile de FaceBook si LinkedIn ale revistei Tranzit.

Din februarie 2018 compania de transport si logistica GIRO din Alba Iulia are un nou CEO, in persoana lui Razvan Secara. De profesie economist, licentiat al Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, Razvan Secara a activat peste 16 ani in mediul financiar, din care  zece ani in cadrul ING Bank, mai intai ca Manager al filialei din Alba Iulia, iar incepand cu 2012 in pozitia de Director Regional al Bancii, conducand operatiunile comerciale ale acesteia in zona centrala a tarii. Inca de la inceputurile sale, Giro Transport & Logistics a fost construita ca o afacere de familie, actionarii acesteia, sotii Anca si Radu Gusat, asigurand si managementul business-ului. Anul trecut, Radu Gusat (care pana in februarie detinea si pozitia de manager general al GIRO) impreuna cu sotia sa au decis ca a venit momentul pentru “o schimbare a structurii companiei dintr-un SRL de familie intr-o societate organizata pe principii corporatiste”.
 

Razvan Secara porneste la drum cu un mandat ferm de reorganizare a companiei si de introducere a principiilor de guvernanta bazate pe eficienta, concomitent cu implementarea unor proceduri si a unei organigrame care sa asigure consolidarea si sustenabilitatea modelului de business GIRO. „Compania isi va pastra pozitia de unul dintre principalii jucator al pietei de transport si logistica textile, bazat pe filosofia de client focus, responsabilitate si imbunatatire continua a proceselor, urmand ca pe termen mediu si lung sa devina furnizorul de prima optiune in trasnportul si logistica de textile si un model de excelenta in industria de profil.”
La nivelul anului 2017, conform datelor publicate de Ministerului Finantelor Publice, GIRO a insemnat active de peste 20 de milioane de lei, venituri totale de peste 43 milioane de lei si un profit net de 2,5 milioane de lei. Numarul mediu de salariati inregistrat in aceeasi perioada a fost de 173 de persoane.