Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CEO-ul MAN Truck & Bus, Andreas Tostmann, este de părere că aceasta va aduce în primul rând beneficii pentru mediu și climă, prin faptul că modelele mai noi vor reduce semnificativ emisiile de CO2 și de NOx (un Euro 6 din generația actuală, de exemplu, produce cu circa 80% mai puține emisii de NOx decât un Euro 5), dar va crește și siguranța în trafic datorită sistemelor de asistență introduse în ultimii ani pe vehiculele grele și va aduce beneficii pentru economie, câtă vreme în prezent producătorii de vehicule comerciale și furnizorii de componente se luptă cu scăderea cererii din cauza crizei sanitare, deci orice stimulent pentru achiziții noi este de folos.

MAN se mândrește, de la lansarea noii sale generații de camioane, cu un portofoliu modern pentru aproape toate aplicațiile de transport. Noul TGX, de exemplu, are un consum de carburant, deci și emisii de CO2, cu până la 8,2% mai mic decât al predecesorului său, așa cum a confirmat un test TÜV Süd.

Reamintim că Germania va subvenționa cu până la 15.000 de euro firmele care achiziționează un camion nou ce respectă standardele Euro 6 și casează în același timp unul Euro 3, 4 sau 5. În plus, se acordă 5.000 de euro pentru cumpărarea de tehnologie inteligentă pentru semiremorci, cum ar fi sistemul de măsurare a presiunii din pneuri, controlul digital al semiremorcilor, aerodinamica îmbunătățită etc.

Volvo FH cu I-Save este disponibil acum într-o versiune și mai eficientă în privința consumului, care poate reduce costurile cu achiziția de combustibil cu până la 10% (comparativ cu un model similar, cu același motor de 13 l, dar fără I-Save), cu 3% mai mult decât generația anterioară, aspect dovedit atât de teste independente, cât și de experiența clienților. Acest lucru a fost posibil prin actualizări de soft bazate pe analiza datelor utilizatorilor, care au îmbunătățit echilibrul dintre consumul de combustibil și manevrabilitate, ceea ce reduce și mai mult decât la generația anterioară consumul când se merge în modul Eco.

Reamintim că Volvo FH cu I-Save face parte din noua gamă europeană de autocamioane Volvo Trucks introdusă în primăvara acestui an și că I-Save include numeroase soluții care economisesc combustibil, dintre care cea mai importantă este motorul Volvo D13TC de 13 l cu tehnologie Turbo Compound.

În plus, cuplul optimizat pentru o gamă largă de turații al noului FH cu I-Save determină un rulaj lin și oferă puterea necesară pentru a menține o viteză medie ridicată și constantă, chiar și în condițiile unei topografii provocatoare, cu drumuri în pantă.

Noul Volvo FH cu I-Save poate fi deja comandat în Europa din septembrie.