Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Odată cu finalizarea transferării unei părți majore din portofoliul său de logistică contractuală din Marea Britanie către XPO Logistics, Kuehne + Nagel a finalizat restructurarea acestui segment de afaceri. Această tranzacție urmează vânzării activităților de logistică contractuală în Argentina, a portofoliului FMCG din Franța, precum și a unui portofoliu de active imobiliare.

Tranzacția din Regatul Unit se închide după aprobarea necondiționată a Autorității Britanice pentru Concurență și Piață. Domeniul de aplicare include logistica băuturilor, a serviciilor alimentare și de retail și tehnologia. „Am inițiat revizuirea strategică a activităților noastre de logistică contractuală în consiliul de administrație la începutul lui 2019. Odată cu transferarea unor părți din activitatea noastră de logistică contractuală din Marea Britanie, procesul de restructurare a fost finalizat cu succes. Unitatea de afaceri este acum bine poziționată pentru a se concentra pe soluții scalabile la nivel mondial în special în sectoarele comerțului electronic și farmaceutic”, afirmă Joerg Wolle, președintele Kuehne + Nagel International AG.

Competitivitatea globala a Regatului Unit a scazut semnificativ si continua sa fie subminata de Brexit si de incertitudinea care inconjoara fenomenul. Astfel, infrastructura de transport si logistica are nevoie urgenta de masuri care sa-i creasca atractivitatea pentru investitorii internationali, se arata in cel mai recent report eliberat de Asociatia de Transport din Marea Britanie (FTA – Freight Transport Association).
Raportul din 2019, lansat de FTA in colaborare cu Santander Corporate si Banca Comerciala, a analizat opiniile a mai mult de 500 de furnizori de servicii logistice si de transport care opereaza atat in UK, cat si international, pentru a oferi o perspectiva a industriei in lumina celor mai recente masuri politice si economice.

Conform Raportului privind Competitivitatea Globala din 2018, publicat de Forumul Economic Mondial, UK este acum a opta cea mai competitiva natiune, inregistrand o scadere de doua locuri din 2017. Marea Britanie ocupa locul 29 pentru conectivitate rutiera si 26 pentru calitatea drumurilor in intreaga lume. Iar un raport al companiei Ernst&Young a confirmat faptul ca infrastructura britanica de transport si logistica a devenit mai putin atractiva pentru investitori, cu un scor de atractivitate de 62% in 2018, cu mult sub nivelul anterior de 80%.
„Brexit va schimba fata mediului comercial din Marea Britanie, iar raportul de anul acesta a revelat ca tara noastra se confrunta cu o deteriorare a competitivitatii la nivel global. Este clar ca trebuie sa investim in infrastructura de transport si logistica pentru a ne asigura ca UK ramane un loc atractiv pentru mediul de afaceri“, a explicat Elizabeth de Jong, policy director FTA.