Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pe întreg teritoriul Uniunii Europene, camioanele și remorcile acestora înmatriculate începând cu 6 iulie anul viitor vor trebui să fie echipate cu un dispozitiv de monitorizare continuă a presiunii în pneuri (TPMS pentru Tyre Pressure Monitoring Systems).

Această normă poate fi găsită în Regulamentul (UE) 2019/2144 la pagina 28. Peste 2 ani (din iulie 2024), această obligație va fi extinsă la toate vehiculele grele aflate în circulație.

Furnizorul de vehicule comerciale SAF-Holland a sfidat anul trecut creșterea costurilor materiilor prime datorită cererii puternice din partea industriei de camioane și remorci. Vânzările au crescut cu aproximativ 30% față de anul precedent, ajungând la 1,25 miliarde de euro în 2021, a anunțat luni compania SDax.

Astfel, compania și-a depășit propriul obiectiv, precum și estimarea medie a analiștilor – 7,5% din vânzări au rămas ca profit operațional ajustat (EBIT ajustat), după 6,1% în anul precedent. În termeni absoluți, aceasta înseamnă un profit ajustat înainte de dobânzi și impozite de aproximativ 93 de milioane de euro. Creșterea costurilor pentru oțel, transport și energie, de exemplu, a fost compensată de o rată semnificativ mai mică a cheltuielilor de vânzare și administrative, a precizat compania.

Cifrele finale, precum și o prognoză detaliată pentru anul 2022 vor fi disponibile din 17 martie anul acesta. Directorul general al grupului, Alexander Geis, a declarat că societatea a avut un început de an bun în perspectiva anului 2022.