Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Incepand 1 iunie 2019, va fi disponibila o noua versiune a aplicatiei Revisal, 6.0.7. Dupa aceasta data, transmiterea registrului va putea fi efectuata numai pentru fisiere de tip .rvs, generate sau validate prin versiunile 6.0.5/6.0.6/6.0.7 ale aplicatiei Revisal.
Noua versiune a aplicatiei va cuprinde actualizari ale codurilor COR, precum si o serie de modificari ce urmeaza a fi descrise pe site-ul Inspectiei Muncii, www.inspectiamuncii.ro, sectiunea REGES. Versiunile Revisal 6.0.5 si 6.0.6 vor functiona in paralel cu versiunea noua pentru o perioada de cel putin doua luni.

Inspectia Muncii atentioneaza intr-un comunicat de presa asupra faptului ca in perioada 31.05.2019 ora 14:00 – 01.06.2019 ora 12:00, portalul REGES pentru transmiterea on-line a registrului general de evidenta a salariatilor va fi indisponibil ca urmare a efectuarii unor lucrari de mentenanta programate.
Angajatorii, care in prezent utilizeaza versiunea Revisal 5.0.8, nu vor mai putea transmite registrul incepand cu data de 31 mai 2019. Pentru actualizarea aplicatiei Revisal este recomandat sa urmati instructiunile cuprinse in Ghidul de instalare si utilizare. Precizam ca, pentru securitatea datelor, este indicat ca, inainte de orice operatiune legata de instalarea unei noi versiuni a aplicatiei Revisal, sa se efectueze o copie de siguranta a bazei de date.

Fara niciun fel de exagerare, 2018 poate fi caracterizat ca fiind anul in care principala problema a Romaniei va fi forta de munca. Sau, mai bine zis, lipsa fortei de munca! Sunt mai multe masuri care trebuie luate, atat la nivelul Guvernului, cat si la nivelul mediului de afaceri, unele deja incepute de autoritati, printre care impulsionarea mobilitatii geografice cu ajutorul programului „Prima chirie“, insa sunt si multe altele care isi asteapta randul. Ne referim aici la simplificarea Codului Muncii, imbunatatirea mediului economic pentru a putea atrage inapoi in tara milioanele de romani plecati si, nu in ultimul rand, deschiderea granitelor catre statele din afara Uniunii Europene: Moldova, Ucraina sau tari asiatice. Din pacate, pe langa birocratia excesiva pentru aducerea unui singur muncitor strain in fabrici, depozite, service-uri sau santiere de constructii, costurile de cateva mii de euro reprezinta un alt impediment in calea liberalizarii pietei fortei de munca. Iar de la 1 ianuarie 2018, cresterea salariului mediu brut, minimul castig pe care il incaseaza un lucrator din afara UE, la 4.162 de lei, devine o piedica aproape imposibil de trecut pentru industrii precum cea de textile, constructii, agricultura, chiar si logistica, acolo unde exista un deficit suficient de mare de forta de munca necalificata. In aceste conditii, criza pare sa ramana un laitmotiv pentru urmatorii ani si nu va putea fi rezolvata prea curand din cauza paienjenisului birocratic in care singuri am intrat prin indolenta si neasumarea unei strategii clare de dezvoltare.