Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În primele trei luni din 2022 s-au înmatriculat pentru prima dată în România, conform datelor DRPCIV, 1.015 semiremorci noi și 1.630 rulate, iar 3.690 au fost reînmatriculate, față de 785, 2.124, respectiv 3.445 în perioada similară din 2021. Iar conform calculelor noastre, care le includ la categoria semiremorcilor noi și pe cele rulate la prima înmatriculare în România, dar care au data primei înmatriculări cu cel mult șase luni mai devreme de data înmatriculării în România, este vorba despre 1.174 de semiremorci noi în 2022 și de 924 în 2021.

Liderul pieței este Schmitz Cargobull, cu 349 de semiremorci, în scădere însă față de cele 404 din perioada similară a anului trecut. Urmează în clasament Krone, cu 151, față de 150 în 2021, și, în revenire, Kögel, cu 135, față de 52.

Clasamentul continuă cu Schwarzmüller, cu 91, față de 72 în 2021, Wielton, cu 74/38, Mega (71/19) Meiller (61/27), Kässbohrer (36/16), Berger (27), Magyar (25) și Zaslaw (11). Iar alți 48 de producători au vândut sub 10 semiremorci noi.

Compania italiană de transport și logistică Arcese, cu o experiență de peste 50 de ani atât pe șosea, cât și pe calea ferată, maritimă și aeriană, a cumpărat de curând cinci semiremorci Mega cu prelata de la Schmitz Cargobull, cu Power Curtain Plus, pe care le va folosi pentru mărfuri vrac și neambalate.

Acest model, care se poate folosi și pe șosea, și pe calea ferată, se remarcă prin prelata foarte robustă chiar și fără șipci de susținere, este certificat inclusiv pentru transportul anvelopelor, iar datorită stabilității structurale și rezistenței prelatei, ranforsate prin centuri aramidice și fire de oțel integrate, poate face față la solicitările intense din timpul transportului băuturilor sau mărfurilor neambalate, solicitări care sunt cu atât mai mari la viraje, când încărcătura tinde să forțeze prelata. Deci toate cerințele referitoare la siguranța bunurilor sunt îndeplinite, și în plus timpii de încărcare se reduc, deoarece prelata se manevrează foarte ușor.

Arcese Group are în prezent o flotă modernă formată din 3.000 de semiremorci și 600 de camioane, face transport în întreaga Europă și are 70 de birouri și un total de 2.800 de angajați.