Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Producătorul german a obținut din nou premiul pentru sustenabilitate acordat de Huss-Verlag, de data aceasta pentru semiremorca-prelată aerodinamică S.CS EcoFLEX, parte a Schmitz Cargobull EcoGeneration.

Cu ocazia decernării trofeului, Andreas Schmitz, CEO-ul companiei, a declara că acesta conformă eforturile și misiunea sa de a continua să le ofere clienților soluții practice și sustenabile de transport, în sensul în care EcoFLEX aduce economii de carburant de până la 10%, ceea ce este cu atât mai importat nu numai din cauza scumpirii continue a motorinei, ci și în vederea atingerii obiectivelor legate de reducerea emisiilor de CO2.

Conceptul acestei semiremorci este, pe cât de eficient, pe atât de simplu: caroseria EcoFLEX se înclină spre spate, ceea ce reduce mult rezistența aerodinamică și aduce economii importante, mai ales pentru misiunile grele de transport, în care nu este nevoie de întreaga înălțime a zonei de încărcare. Iar dacă este nevoie de întregul volum util partea din spate a caroseriei se poate ridica. Înălțimea prelatei se poate ajusta pentru a se potrivi la înălțimea caroseriei și pentru a respecta întotdeauna cerințele legale.

Premiul European pentru Sustenabilitate în Transport se acordă în fiecare an, pentru mai multe categorii, de către experți independenți din mediul științific, presă și asociații profesionale, și își propune să încurajeze producătorii de vehicule comerciale să se preocupe tot mai mult de sustenabilitate.

Schmitz Cargobull a primit acest trofeu de mai multe ori, cel mai recent în 2019, pentru combinația EcoDuo, care a concurat la categoriile Concept și Inițiativă.

Aceasta este prima semiremorcă Schmitz produsă în Marea Britanie, la Manchester, la fabrica inaugurată anul acesta, și a fost concepută pentru operatorii britanici și irlandezi, cărora la aduce ca principale beneficii reducerea costurilor, a emisiilor de carbon și a timpilor de livrare.

S.KO Pace Smart va fi folosită în primul rând pentru livrarea de colete și de mărfuri sensibile la condițiile de mediu și combină construcția de calitate a Schmitz Cargobull, bazată pe șasiul complet galvanizat Modulos cu garanție anticoroziune de 10 ani, cu panourile inovatoare Struktoplast fagure de miere, care sunt ușoare, astfel încât întreaga semiremorcă are cu 600 kg mai puțin decât modelele similare ale competitorilor, așa cum promit reprezentanții producătorului.

Noul model are trei înălțimi utile posibile, de 2.600, 2.800 și 3.200 mm, volum maxim de încărcare de 108 mc și spațiu pentru 33 de europaleți sau 26 paleți ISO, este certificat complet EN 12642 Cod XL și este disponibile cu numeroase opționale, printre care sisteme de ancorarea mărfurilor, acoperiș translucid, lift și două tipuri de uși. Iar axele Rotos beneficiază de garanție de șase ani sau 1.000.000 km.

Semiremorca dispune de sisteme de fixare a încărcăturii, pentru a proteja coletele, inclusiv plase sau porți de siguranță pentru coletele din spate, și are o rezistență standard a podelei de 5,5 t, cu posibilitate de creștere la 7,1 sau 8 t pentru firmele care transportă încărcături mai grele sau care au nevoie să mute echipamentele de manipulare a mărfurilor.

Iar sistemul telematic Schmitz Cargobull TrailerConnect este oferit standard, pentru conectivitate inteligentă și pentru diagnosticarea rapidă a tuturor componentelor.

Noua semiremorcă a fost comandată deja în număr mare.