Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull va investi 19 milioane de euro în extinderea fabricii sale de remorci și semiremorci pentru transportul rutier de mărfuri din Spania. Facilitățile vor fi construite în Figueruelas, lângă fabrica actuală.

Noile unități de producție se vor întinde pe o suprafață totală de 104.000 mp, din care fabrica va ocupa 16.400 m2, iar birourile vor ocupa 2.000 m2. Restul terenului se va transforma în parcare pentru vehiculele noi și pentru cele second-hand. Echipamentele pentru piața europeană vor fi expediate de la noile facilități Schmitz Cargobull din Figueruelas în principal către regiune: Spania, Franța, Portugalia și Italia, dar și în Africa. Potrivit celor responsabili, printre obiectivele proiectului se numără: îmbunătățirea siguranței lucrătorilor, creșterea productivității și economia de costuri, precum și de a îmbunătăți flexibilitatea pentru produse și procese, concomitent cu oferirea de produse noi. Noua fabrică va fi gata în august 2022, producția urmând a crește de la 26 la 60 de unități/zi.

Companiei STI GmbH i-a fost livrată de curând o semiremorcă frigorifică Schmitz Cargobull S.KOe complet electrică, având agregat complet electric și axă electrificată Schmitz Cargobull. Agregatul S.CUe este conceput pentru răcire și încălzire multi-temperatură fără emisii, având o capacitate de răcire de până la 15.900 W și de încălzire de 9.100 W și dispunând de baterii instalate în locul rezervorului pentru motorină. Iar axa electrică recuperează energia la frânare și deci reduce durata de încărcare a bateriei prin conectare la rețeaua electrică și implicit timpii de așteptare la centrele de distribuție.

Semiremorca este echipată standard cu sistem telematic Schmitz Cargobull TrailerConnect, care poate fi folosit și pentru a monitoriza statusul încărcării bateriei, autonomia rămasă și timpul de încărcare rămas.

STI este, ca urmare a acestei livrări, prima firmă germană care testează S.KOe în condiții reale, pe șosele, și intenționează să investească în mai multe astfel de modele dacă semiremorca trece testul.

Compania lucrează în întreaga Europă și este conștientă de responsabilitatea sa de a contribui la un viitor mai sustenabil, astfel că nu vrea doar să atragă atenția asupra faptului că este nevoie de o schimbare, ci își propune să fie pro-activă și să folosească soluțiile tehnologice existente deja pentru a reduce semnificativ emisiile de CO2.

De aceea a cumpărat noul model electric S.KOe de la Schmitz Cargobull, pentru a înțelege cum funcționează în condiții normale de operare, zilnic, și, pe baza informațiilor substanțiale colectate în următorii doi ani prin intermediul sistemului telematic, să determine cât de sustenabilă este pentru domeniul său de activitate.

Până la obținerea acestor date din exploatarea reală, estimarea este că o flotă de peste 200 de semiremorci ar permite folosirea legitimă a logo-ului Zero Emisii.