Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Recepția a 12 dintre ele s-a făcut recent la centrul de competență Schmitz Cargobull din Altenberge, iar până la final de an vor mai fi livrate alte 280.

Colaborarea dintre cele două companii datează din 2005 și ea a dus inclusiv la optimizarea prelatelor S CS Mega pentru transport de mărfuri de volum, în perioada crizei economice din 2008-2009, ajungându-se astfel la un model cu greutate proprie mai mică, deci care permite scăderea consumului de carburant și a emisiilor poluante.

În plus, operatorul de logistică a fost impresionat și de sistemul telematic TrailerConnect® CTU și și-a echipat astfel întreaga flotă: nu numai semiremorcile noi, ci și pe cele deja existente, indiferent de marca lor, le-a dotat retrofit cu acest sistem de management.

Duvenbeck s-a înființat acum peste 80 de ani, are în prezent o flotă de circa 1.500 de camioane grele și 3.000 de semiremorci, din care circa 2.000 sunt Schmitz, aproape toate prelate Mega, și lucrează pentru companii premium din industria auto, dar și pentru producători de bunuri de consum, materiale plastice și mașini agricole. Numai în Germania compania folosește zilnic 80 de ansambluri pentru transferul și livrarea directă a produselor de la fabricile Harsewinkel, Paderborn, Hamm și Bad Saulgau, dar ea mai este activă și în Franța, în relație cu centrele din Le Mans și Woippy, și Ungaria, pentru Törökszentmiklos.

Cererea pentru aceste echipamente produse în Altenberge și folosite de obicei la conectarea ansamblurilor de 25,25 m este în creștere, mai ales cea pentru combinația EcoDuo de 31,5 m.

Aceasta presupune două semiremorci standard legate prin dolly și cuplate la un autotractor, rezultând un concept flexibil – tocmai pentru că se bazează pe modele standard – care aduce numeroase avantaje comparativ cu ansamblurile lungi convenționale, care nu sunt standardizate în Europa, deci nu se pot folosi în operațiuni cross-border. Pe când EcoDuo se poate transforma în două semiremorci standard, cuplate fiecare la alt autotractor, atunci când se intră într-o țară unde această combinație nu este acceptată. Conceptul a fost deja aprobat în Scandinavia și este în teste în Spania și Olanda. Tot datorită folosirii lui, consumul de carburant pe tona transportată este mai mic, ca și emisiile de CO2, nu mai este la fel de multă aglomerație pe șosele din cauză că se folosesc mai puține autotractoare – aspect binevenit și în contextul crizei de șoferi – iar podurile și drumurile sunt protejate mai bine, deoarece greutatea pe axă este mai mică.

Ca și semiremorcile, trailerul dolly cu axă dublă se bazează pe sistemul modular Schmitz Cargobull și, atunci când se combină cu suspensia pneumatică variabilă, trenul de rulare ROTOS, sistemul Multi Ride Height și cu diverse anvelope, se poate folosi pentru șei de cuplare standard sau mega.

Datorită unei game mari de opțiuni de bară de tracțiune, dolly poate fi utilizat și pentru cuplare joasă și cu toate pozițiile și versiunile de cuplare, iar pentru a asigura o manevrare optimă este echipat cu șa de cuplate pivotantă.