Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TIP Group și Schmitz Cargobull au semnat un contract pentru modernizarea hardware-ului TrailerConnect® de pe 2.500 de semiremorci de toate tipurile, până la sfârșitul lui 2025. Modernizarea semiremorcilor echipate cu sisteme telematice este o investiție importantă pentru creșterea performanței flotelor de transport, subliniază Andreas Schmitz, CEO al Schmitz Cargobull, deoarece transparența și măsurarea reprezintă primul pas către creșterea eficienței. „Remorcile noi ar trebui să fie întotdeauna echipate, încă de la achiziție, cu un sistem telematic deschis și compatibil, iar TIP a optat pentru unul care garantează o înaltă calitate și fiabilitate, chiar și când vine vorba de modernizare ulterioară.“ TIP își propune să creeze mai multă transparență în flota sa de aproximativ 130.000 de vehicule, pentru a reduce costurile de operare și a evita defecțiunile imprevizibile în cazul închirierii de vehicule. Instalarea și activarea sistemului telematic pe o prelată S.CS sau pe un box S.BO Express durează doar aproximativ 30 de minute, deci nu sunt perioade lungi de nefuncționare, iar această modernizare poate fi efectuată ușor pentru toate mărcile de semiremorci, ca parte a întreținerii periodice.

Datorită interfeței standardizate dintre sistemul TrailerConnect® de la Schmitz Cargobull și sistemul TIP Insight – o platformă bazată pe cloud care oferă informații în timp real despre locația, starea și utilizarea remorcilor – datele despre remorcile modernizate sunt transmise automat și le permite companiilor de transport să își gestioneze flotele mai eficient, să crească gradul de utilizare a capacității, să îmbunătățească siguranța și să reducă impactul asupra mediului. Acordul-cadru dintre Cargobull Telematics și TIP prevede că fiecare vehicul care are telematică standard din fabrică sau telematică retrofită este transferat automat în sistemul TIP Insight, astfel încât clientul să primească o înregistrare fiabilă a datelor pentru toate.

Schmitz Cargobull a inclus problema sustenabilității în strategia sa și își asumă responsabilitatea ecologică și socială de-a lungul întregului lanț valoric, urmărind obiectivul de a face durabile atât procesele de producție, cât și portofoliul de vehicule. Strategia de sustenabilitate elaborată în 2022 este orientată către trei domenii de acțiune – produse și servicii, mediu și oameni – include toate locațiile companiei și se bazează pe opt domenii de acțiune prin care își definește prioritățile principale: soluții de transport durabile și economice pentru clienți, economie circulară și reciclare, energie, protecția climei, materiale, sănătate și siguranță, responsabilitatea lanțului de aprovizionare și conștientizarea durabilității.

Dr. Günter Schweitzer, COO și responsabil pentru strategia de sustenabilitate în cadrul Schmitz Cargobull, amintește că producția de semiremorci este încă la început în ceea ce privește reducerea impactului asupra mediului de-a lungul întregului lanț valoric și gândirea holistică a sustenabilității și se declară mândru de faptul că grupul a dezvoltat în 12 luni o strategie cuprinzătoare de sustenabilitate, stabilind obiective ambițioase cum ar fi reducerea emisiilor până în 2030 în întreaga rețea de producție cu 90% față de exercițiul financiar 2021/22. În 2022/23, compania a reușit – ajutată și de iarna mai blândă – să economisească deja 19,4% energie și din 2023 energia electrică verde certificată 100% a fost utilizată în toate unitățile de producție din Germania, iar emisiile de CO2 au fost reduse cu 29% per total și cu 24,5% per remorcă. Compania și-a publicat al doilea raport de sustenabilitate în conformitate cu standardul de raportare GRI, în care oferă informații despre direcția în care merge și modul în care s-a dezvoltat în ceea ce privește aspectele cheie și obiectivele importante din domeniul sustenabilității.