Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull a câștigat două premii de imagine „Best Brand“, ambele la categoria Remorci, pentru caroseria frigorifică și pentru semiremorca-prelată, și s-a clasat pe locul al doilea cu agregatul frigorific propriu, care a fost vândut până acum în peste 15.000 de unități, și cu basculantele sale. Distincțiile au fost acordate pe baza votului a circa 7.700 de cititori ai publicațiilor „Fernfahrer”, „lastauto omnibus” și „trans aktuell”.

Președintele Consiliului director al companiei, Andreas Schmitz, s-a arătat încântat să primească aceste premii, considerând că ele reprezintă o recunoaștere a muncii echipelor de cercetare și dezvoltare, producție și vânzări, și un semnal că inovațiile și serviciile sale sunt bine primite de piață.

Este pentru a 25-a oară când cititorii revistelor din grupul ETM votează pentru acordarea de premii unor vehicule comerciale, iar câștigătorii celor 29 de categorii au fost aleși din circa 210 de mărci, în colaborare cu DEKRA și sub supravegherea unui notar, ceea ce face ca aceste distincții chiar să fie un barometru important din industria auto.

Schmitz Cargobull și-a modificat portalul pentru segmentul after-sales (www.cargobull-serviceportal.de), care este acum mai prietenos cu utilizatorii, are o grafică mai clară și noi funcții inteligente, ce eficientizează căutarea și comandarea de piese de schimb. Pentru asta au fost adăugate filtre, iar utilizatorii pot afla, folosind motoare de căutare pe internet, și cele mai importante informații despre componentele respective, fără a fi conectați la această platformă, ceea ce face căutarea mai ușoară și pentru cei ce nu folosesc platforma în viața de zi cu zi. Navigația prin magazinul online a fost și ea simplificată, cu ajutorul funcției „breadcrumb navigation“, care constă dintr-un link ce oferă orientare ușoară și clară.

Producătorul de semiremorci are propriul portal din 2004, cu magazin online de piese de schimb integrat, unde se pot comanda circa 80.000 de componente proprii sau ale altor producători, dintre care 12.000 sunt disponibile imediat din stocul celor 29 de distribuitori din întreaga Europă, astfel încât semiremorcile să nu aibă niciodată o staționare lungă în așteptarea intervențiilor în service de care au nevoie.

Din moment ce portalul datează de acum circa 18 ani, el a fost îmbunătățit continuu, pentru a se adapta cât mai bine la cerințele clienților.

În prezent magazinul online este activ și disponibil în 26 de țări, iar ținta Schmitz este să-și ofere componentele în întreaga Europă. În 2020 aici s-au plasat 110.000 de comenzi.