Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un prototip al S.KOe, semiremorca cu zero emisii a celor de la Schmitz Cargobull, a intrat recent în teste, în Olanda, la compania de logistică Cornelissen, care va face livrări la un lanț de supermarket-uri.

S.KOe reprezintă o inovație a producătorului german pentru zonele cu „zero emisii” din orașe: unitatea de răcire electrică S.CUe folosește energia de la noua punte electrică a remorcii, iar emisiile de NOx și CO2 sunt zero. Predarea a fost făcută în prezența reprezntanților Cornelissen, a lanțului de magazine Albert Heijn și a companiei de leasing TIP.

Citește și: ECS echipează 76 de semiremorci cu panouri solare de la Thermo King

Unitatea este un S.KOe COOL SMART cu o axă electrică și un sistem electric de răcire cu un sistem de baterii electronică integrată. Unitatea de răcire S.CUe este proiectată pentru răcirea și încălzirea mărfii fără a genera emisii. Acest lucru este posibil fără restricții în ceea ce privește răcirea (până la 15.900 W) și puterea de încălzire (9.100 W). Bateriile sunt instalate pe trenul de aterizare, în locul rezervorului de motorină. Printre altele, noua punte electrică recuperează energie la frânare și astfel reduce timpul de reîncărcare a bateriei prin sistemul electric.

Industria farmaceutică s-a dezvoltat rapid în ultimii ani în întreaga lume, iar volumul de transport și cererea de monitorizare și documentare a supply chain-ului au crescut și ele în același timp.

De aceea Uniunea Europeană impune, din 2013, prin instrucțiunile Good Distribution Practice (GDP, care presupun managementul calității pe întregul lanț logistic), reguli stricte pentru transportul de produse farmaceutice la temperatură controlată, destinate omului, astfel încât să se asigure calitatea lor și să se prevină contrafacerea.

Producătorii, distribuitorii și farmaciile trebuie să treacă în fiecare an prin audit GDP, iar dacă folosesc pentru transport produse ce pot înregistra și stoca datele din semiremorcă și le pot prezenta în portal sau le pot transmite la interfața pentru transferul de date către sisteme terțe, acesta este un atu în demersul lor.

Sistemele telematice TrailerConnect® de la Schmitz Cargobull au certificare TÜV Süd din 2018 și acum au reînnoit-o, în urma unui audit complex. Certificatul GDP este valabil doi ani, timp în care firmele de transport care au nevoie de un astfel de document – care este și un element esențial în obținerea autorizației de transport al vaccinurilor anti Covid-19 – se pot baza pe producătorul german de semiremorci.

Ca parte a auditului au fost examinate în detaliu descrierea interfeței, stocarea de date, protejarea datelor, analizele de risc pentru dezvoltarea softului, actualizarea softului, backup-ul datelor, procesele organizaționale și structurile din companie, softul manual, specificația senzorilor, descrierea companiei, raportul de management pe 2020 și ISO 9001.

Clienții pot cere în orice moment acest certificat de la Schmitz, pentru a beneficia de documentare completă și de încredere pentru întregul lanț logistic.