Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Producătorul anunță că unele dintre modelele sale au fost puse explicit pe lista de vehicule pentru achiziția cărora statul german acordă subvenții. Reprezentanții companiei țin să sublinieze faptul că nu trebuie condiționată achiziția unei semiremorci de achiziția unui camion, deoarece operatorii au adesea durate diferite în care le folosesc pe cele două, și se declară mulțumiți de includerea pe listă a unor vehicule tractate, ca fiind un semnal încurajator pentru industria de transport.

Echipele de vânzări ale Schmitz Cargobull sunt pregătite să răspundă întrebărilor clienților în legătură cu programele de promovare a tehnologiilor inteligente ce permit reducerea consumului de carburant și a emisiilor de CO2. De exemplu, noua EcoGeneration promite scăderea cu până la 5% a consumului datorită designului său aerodinamic, iar pe segmentul semiremorcilor frigorifice este oferit agregatul diesel foarte eficient S.CU 2.0, care garantează mai puține cicluri de dezghețare și economii mari de combustibil, mai ales când e vorba de încărcături parțiale. Și șasiurile ușoare, ca cele din gama Light, ale semiremorcilor cu prelată S.CS, cu greutate proprie de numai 4.975 kg, contribuie la reducerea emisiilor de CO2. Iar sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri de la Schmitz Cargobull reduce consumul și emisiile de CO2, prelungește viața anvelopelor și sporește eficiența în exploatare. Nu în ultimul rând, sistemele telematice TrailerConnect® permit o utilizare și un control mai bune ale flotei.

Operatorul logistic Lopezmar din Spania, prezent pe piața națională și internațională de transport frigorific și marfă generală, a achiziționat primul ansamblu EcoDuo de la Schmitz Cargobull, fabricat în uzina Zaragoza din Figueruelas.

Javier Martínez Martín, proprietarul companiei, a explicat că „integrarea unei semiremorci Schmitz Cargobull EcoDuo tip prelată în flota noastră de vehicule ne permite să satisfacem nevoile actuale ale clienților noștri, reducând costurile cu 20% și contribuie la reducerea emisiilor de CO2. Odată cu această achiziție am completat o flotă de 131 de vehicule pentru retail”.

Comercializăm acest tip de ansamblu în Scandinavia de mai bine de doi ani, iar în Suedia și Finlanda am vândut deja aproximativ 100 de unități. Este o soluție clară care ne permite să luptăm împotriva schimbărilor climatice, a presiunii pe drumuri și a penuriei de șoferi.” – Miguel Iglesias , director comercial Schmitz Cargobull Ibérica.

Ansamblul EcoDuo are o lungime de 33 de metri și este format din două semiremorci convenționale de tip prelată, cuplate la un singur tractor, conectate între ele printr-un sistem de cuplare Dolly (peridoc). Greutatea totală a primei semiremorci este de 40 de tone, în timp ce greutatea celei de-a doua este de 30 de tone.