Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Operatorul logistic Lopezmar din Spania, prezent pe piața națională și internațională de transport frigorific și marfă generală, a achiziționat primul ansamblu EcoDuo de la Schmitz Cargobull, fabricat în uzina Zaragoza din Figueruelas.

Javier Martínez Martín, proprietarul companiei, a explicat că „integrarea unei semiremorci Schmitz Cargobull EcoDuo tip prelată în flota noastră de vehicule ne permite să satisfacem nevoile actuale ale clienților noștri, reducând costurile cu 20% și contribuie la reducerea emisiilor de CO2. Odată cu această achiziție am completat o flotă de 131 de vehicule pentru retail”.

Comercializăm acest tip de ansamblu în Scandinavia de mai bine de doi ani, iar în Suedia și Finlanda am vândut deja aproximativ 100 de unități. Este o soluție clară care ne permite să luptăm împotriva schimbărilor climatice, a presiunii pe drumuri și a penuriei de șoferi.” – Miguel Iglesias , director comercial Schmitz Cargobull Ibérica.

Ansamblul EcoDuo are o lungime de 33 de metri și este format din două semiremorci convenționale de tip prelată, cuplate la un singur tractor, conectate între ele printr-un sistem de cuplare Dolly (peridoc). Greutatea totală a primei semiremorci este de 40 de tone, în timp ce greutatea celei de-a doua este de 30 de tone.

Compania a avut mereu doar jumătate din stocul optim necesar, așa cum declară directorul de vânzări Constantin Burcioi, câtă vreme nu a reușit să atragă de pe piață, prin trade in, prea multe vehicule rulate, pe care clienții preferau să le păstreze mai mult în flotă. „Când am avut semiremorci de calitate nu au stat mult pe stoc, deci cererea a fost mare. Dar noi nu am reușit să vindem cât ne-am propus și vrem ca pe baza experienței din 2020 să fim mai dinamici în ceea ce privește contractele de trade in și buy back.“ În plus, producătorul a avut la nivel european o abordare conservatoare, „ceea ce este normal, deoarece treceam printr-o situație prin care nu mai trecuse nimeni. Dar această abordare ne-a costat, pentru că cerere de vehicule rulate a fost.“ Pe viitor însă firma va primi semiremorci contractate prin leasing operațional – pentru care anii de dinainte de 2020 au fost foarte buni – deci va avea constant vehicule rulate pe stoc.