Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Editura Huss-Verlag i-a acordat producatorului german de semiremorci Schmitz Cargobull un premiu pentru sustenabilitate, la categoriile Concept si Initiativa, rasplatind altfel calitatile conceptului sau de transport EcoDuro, care presupune doua semiremorci standard conectate printr-un dolly si cuplate cu un autotractor, care se remarca prin flexibilitate si reduce impactul asupra mediului. Andreas Schmitz, presedintele Consiliului Director Schmitz, declara ca vede EcoDuo ca pe o solutie pe termen lung, eficienta din punct de vedere ecologic si economic, pentru intreaga Europa, si de ceea recomanda folosirea lui pe autostrazile principale, deoarece combinatia de semiremorci standard existente deja garanteaza flexibilitate in folosirea in afara zonelor urbane, de la un hub la altul.

Greutatea totala a autotractorului si a primei semiremorci ramane de 40 t, in timp ce greutatea celei de-a doua semiremorci poate fi de pana la 36 t, ceea ce respecta reglementarile din prezent din Scandinavia. Combinatia este testata si in Spania, cu un tren de rulare de 40 t, la care se adauga cele 30 t ale celei de-a doua semiremorci. Astfel, EcoDuo este unul dintre putinele concepte ce reduc emisiile de CO2 cu pana la 25% si, de asemenea, scade costurile pentru stat, consumator si economie in general. Iar competitivitatea industriei germane creste prin folosirea lui, ceea ce face sa merite ca firmele sa continue sa produca in aceasta tara si sa exporte de acolo in toate colturile lumii. Iar transportatorii nu mai au nevoie sa faca achizitii in plus, ci se pot baza pe flota deja existenta. Combinatia poate fi impartita flexibil, de exemplu la granita cu un sta unde nu este inca acceptata, intre doua autotractoare. Nici infrastructura deja existenta nu trebuie schimbata, ceea ce permite continuarea transportului feroviar si pastrarea neschimbata a procesului de descarcare.

Schmitz Cargobull este partenerul furnizorului de servicii logistice Havi. Ted Perlman si Bob Rocque au stabilit in mai 1974 un parteneriat cu McDonald’s pentru livrarile catre restaurantul din Chicago. Ted Perlman si Bob Rocque au ales pentru numele companiei primele doua initiale ale numelui sotiilor lor Harriette si Vivian – Havi.

La ora actuala Havi detine centre logistice si birouri in toata lumea. Din Illinois (SUA) in Sydney (Australia), compania este prezenta in mai mult de 100 de tari, inclusiv in Romania. Pe langa alte nume din portofoliu, precum Ikea, Vapiano sau KFC, McDonald’s este unul dintre clientii principali si astazi in Germania, Schmitz Cargobull contribuie la suc­cesul companiei, livrand peste 20 de structuri M.KO cu remorca Z.KO. Sistemul multi-cameral cu partitii longitudinale garanteaza trans­portul marfurilor in siguranta, in mai multe zone de temperatura. O trasatura speciala a M.KO utilizata de Havi este reprezentata de motoarele LNG.
Gazul lichefiat este o alternativa ecologica, fata de diesel, si astfel se potriveste mai bine furnizorilor ­logistici, care sunt concentrati pe sisteme alternative.
Motoarele pe gaz emit cu 20% mai putin dioxid de carbon comparativ cu motoarele diesel si elibereaza cu 96% mai putin oxid de azot.
In plus, o propulsie pe gaz ajuta la economia de carburant. Schmitz Cargobull a produs un numar special de caroserii si forme speciale de echipamente pentru a satisface operatiunile zilnice ale furnizorului de servicii logistice. Unele unitati sunt echipate cu perdele de aer pentru a mentine temperatura la interior chiar si atunci cand usile sunt deschise.