E van Wijk, furnizor de servicii integrate de transport si logistica, si-a prelungit pentru o perioada de cel putin trei ani contractul de inchiriere pentru spatiul de aproximativ 10.400 m2 pe care il ocupa in parcul industrial P3 Bucharest A1, amplasat in vestul Capitalei.
„Posibilitatea de extindere, locatia strategica si administrarea eficienta a P3 Bucharest A1 au reprezentat motivele pentru care E van Wijk a decis sa isi prelungeasca durata sederii in parcul industrial in care s-a extins cu succes in ultimii ani. Renegocierile au reprezentat 17% din totalul de 187.500 m2 de spatii industriale tranzactionate in prima jumatate a anului”, a declarat Tudor Iuga, senior consultant Industrial Services in cadrul CBRE Romania.
Compania clujeana este chirias al parcului P3 Bucharest A1 din 2007 si s-a extins treptat, dublandu-si volumul ocupat in urma cu cinci ani. Suprafata actuala include o zona de birouri si depozitul utilizat pentru distribuirea unui numar de peste 15.000 de paleti lunar, avand peste 50 de angajati.
"Ne bucuram ca am finalizat aceasta tranzactie cu unul dintre cei mai longevivi clienti ai parcului nostru, E van Wijk, alaturi de partenerul nostru de incredere CBRE, care ne-a sustinut pe parcursul intregului proces de negociere si semnare. Multumim de asemenea si echipei E van Wijk pentru increderea acordata parcului P3 Bucharest A1“, a adaugat Sinziana Pardhan, Managing Director P3 Romania.
Activitatea P3 in Romania si in parcul P3 Bucharest Park continua sa se desfasoare in parametri normali, independent de masurile impuse de starea de urgenta si de limitarile generate de actuala criza de sanatate, afirma Sinziana Pardhan, Managing Director P3 Romania. Dezvoltatorul nu a inregistrat anulari sau amanari ale proiectelor, insa discutiile pentru proiecte noi au fost oprite in aceasta perioada.
„Pentru angajatii nostri am implementat telemunca, permitand doar deplasarile strict necesare, iar in cadrul parcului logistic P3 Bucharest A1 am dezvoltat impreuna cu firma de mentenanta un plan de lucru si de masuri de siguranta, pentru a asigura buna functionare a activitatilor in cadrul depozitelor si continuitatea businessului”, explica Sinziana Pardhan, Managing Director P3 Romania. Oficialul recunoaste totusi ca o serie de discutii incipiente pentru proiecte noi au fost oprite, totul din cauza incertitudinilor legate de impactul economic in perioada imediat urmatoare. Insa dezvoltatorul nu a inregistrat nicio amanare sau anulare a proiectelor in desfasurare, ceea ce a exclus luarea unor masuri „drastice pentru angajatii nostri”, cum ar fi concedierea sau somajul tehnic. In plus, P3 si-a intensificat activitatile de curatenie si dezinfectie, insa datorita faptului ca spatiile comune sunt preponderent exterioare, nu se asteapta ca acestea sa creasca taxa de servicii. „Clientii nostri sunt oricum deja afectati de propriile masuri sporite de igienizare a personalului si a spatiilor de depozitare”, completeaza managerul.
Sinziana Pardhan crede ca situatia generata de pandemie a contribuit la schimbarea obiceiurilor de cumparare ale romanilor si a propulsat consumatorii catre o adoptare mai accelerata a comertului online, generand, totodata, si o crestere substantiala in cererea de produse alimentare sau de igiena personala. „Un procent ridicat din chiriasii parcului nostru logistic isi desfasoara activitatea in aceste domenii, ceea ce a insemnat ca volumul de activitate din parcul nostru a crescut considerabil in aceasta perioada. Unele companii chiar au avut nevoie de personal suplimentar pentru a putea face fata volumului ridicat de munca si pentru a veni in intampinarea acestei probleme, am incercat sa ii punem in legatura cu alte companii care au inregistrat reduceri ale activitatii si forta de munca in exces”.