Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Managerul companiei Skiptrans e de parere ca situatia actuala, care mai dureaza minimum 2-3 luni, va fi urmata de compromisuri pentru supravietuire. „Cu siguranta se va schimba totul, inclusiv mentalitatile. Poate inspre bine. Insa, dupa o criza de 3-6 luni, oamenii vor fi disperati sa faca bani. Clientii nu vor fi insa dispusi sa accepte costuri suplimentare, pentru ca nu le vor putea sustine. Practic, o fabrica inchisa sase luni, nu va accepta cu siguranta un pret dublu de transport. De aceea, in anul de dupa criza, se va merge pe un compromis, pentru supravietuirea ambelor parti.“
Radu Hoza nu crede ca, atunci cand situatia va reveni la normal, va putea sa reduca din costurile cu salariatii, in special cu soferii. „Vom putea micsora salariile soferilor numai daca se va confirma cel mai sumbru scenariu previzionat, acela prin care firmele de transport cu cateva camioane vor fi nevoite sa isi inchida activitatea, iar numarul soferilor va depasi numarul cererilor de angajare. Insa nu prea cred ca o sa fie asa, pentru ca nici in 2008 nu a fost.“
Insa perioada de redresare depinde foarte mult de perioada in care va fi oprita drastic activitatea. „Daca totul sta in loc doar trei luni, situatia se mai poate redresa. Insa e clar ca economia e afectata, iar toate cheltuielile facute acum de guvern, cu somajul tehnic si alte masuri, vor trebui acoperite. Nu ne putem baza ca nu e cheltuiala noastra“, a punctat Radu Hoza, sperand ca, printr-o minune, sa i se restituie cat mai curand de catre guvernul belgian garantia de 7,1 milioane de euro depusa in momentul confiscarii a 346 de camioane, in martie 2019, in ancheta pentru dumping social.

Managerul companiei Skiptrans e de parere ca situatia actuala, care mai dureaza minimum 2-3 luni, va fi urmata de compromisuri pentru supravietuire. „Cu siguranta se va schimba totul, inclusiv mentalitatile. Poate inspre bine. Insa, dupa o criza de 3-6 luni, oamenii vor fi disperati sa faca bani. Clientii nu vor fi insa dispusi sa accepte costuri suplimentare, pentru ca nu le vor putea sustine. Practic, o fabrica inchisa sase luni, nu va accepta cu siguranta un pret dublu de transport. De aceea, in anul de dupa criza, se va merge pe un compromis, pentru supravietuirea ambelor parti.“
Radu Hoza nu crede ca, atunci cand situatia va reveni la normal, va putea sa reduca din costurile cu salariatii, in special cu soferii. „Vom putea micsora salariile soferilor numai daca se va confirma cel mai sumbru scenariu previzionat, acela prin care firmele de transport cu cateva camioane vor fi nevoite sa isi inchida activitatea, iar numarul soferilor va depasi numarul cererilor de angajare. Insa nu prea cred ca o sa fie asa, pentru ca nici in 2008 nu a fost.“
Insa perioada de redresare depinde foarte mult de perioada in care va fi oprita drastic activitatea. „Daca totul sta in loc doar trei luni, situatia se mai poate redresa. Insa e clar ca economia e afectata, iar toate cheltuielile facute acum de guvern, cu somajul tehnic si alte masuri, vor trebui acoperite. Nu ne putem baza ca nu e cheltuiala noastra“, a punctat Radu Hoza, sperand ca, printr-o minune, sa i se restituie cat mai curand de catre guvernul belgian garantia de 7,1 milioane de euro depusa in momentul confiscarii a 346 de camioane, in martie 2019, in ancheta pentru dumping social.