Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
In situatia in care volumele scad tot mai mult, filiala clujeana a Grupului Jost a demarat deja formalitatile pentru a introduce in somaj tehnic circa 200 de soferi. Cu veniturile actuale, compania isi poate acoperi cele peste 450 de leasinguri pentru masini si, dupa cum spune Radu Hoza, chiar mai important, isi poate tine oamenii buni aproape. „Acum toti isi vor tine oamenii de calitate langa ei. Va veni un moment in care vom face o selectie a celor buni. As vrea sa ajungem sa avem oameni de calitate si care se pot slefui fara sa ne ameninte ca pleaca la alta companie. Acum putem forma oameni care sa respecte compania, sefii ierarhici, dar si regulamentele. Eu, daca plec din companie, trebuie sa respect perioada legala de preaviz, pe cand un sofer nici nu ia in calcul asa ceva.“
Radu Hoza observa ca roata s-a intors: daca pana acum companiile de transport se plangeau de lipsa soferilor, acum zilnic vin catre companii cereri de angajare. Pe de alta parte, o parte dintre soferii angajati se tem sa mai plece din tara, preferand sa ramana langa familii. De asemenea, sunt si soferi care se tem sa mearga in Italia. „In prima faza, am avut soferi care au renuntat la anumite curse, in special in Italia, dar si soferi care au cerut bani mai multi ca sa mearga acolo. Avantajul meu e ca am soferi care au inteles situatia si au mers, insa nici nu i-am trimis in zonele foarte afectate. In plus, in Italia s-au luat masuri destul de drastice ca sa se evite orice contact intre sofer si angajatii firmei.“
Din punct de vedere al conditiilor precare igienico-sanitare, dar si de alimentatie, din parcarile europene cu care se confrunta adesea soferii, Radu Hoza considera ca marele avantaj al companiei este ca majoritatea soferilor pot ajunge destul de des la bazele grupului, unde beneficiaza de toate conditiile. „Din fericire, soferii romani sunt invatati de la companiile la care poate au lucrat, sa isi gateasca singuri mancarea si sa nu fie dependenti de restaurantele din parcari. Oricum, situatia inca nu e foarte drastica, atata timp cat inca au acces la benzinarii si supermarketuri.“

In situatia in care volumele scad tot mai mult, filiala clujeana a Grupului Jost a demarat deja formalitatile pentru a introduce in somaj tehnic circa 200 de soferi. Cu veniturile actuale, compania isi poate acoperi cele peste 450 de leasinguri pentru masini si, dupa cum spune Radu Hoza, chiar mai important, isi poate tine oamenii buni aproape. „Acum toti isi vor tine oamenii de calitate langa ei. Va veni un moment in care vom face o selectie a celor buni. As vrea sa ajungem sa avem oameni de calitate si care se pot slefui fara sa ne ameninte ca pleaca la alta companie. Acum putem forma oameni care sa respecte compania, sefii ierarhici, dar si regulamentele. Eu, daca plec din companie, trebuie sa respect perioada legala de preaviz, pe cand un sofer nici nu ia in calcul asa ceva.“
Radu Hoza observa ca roata s-a intors: daca pana acum companiile de transport se plangeau de lipsa soferilor, acum zilnic vin catre companii cereri de angajare. Pe de alta parte, o parte dintre soferii angajati se tem sa mai plece din tara, preferand sa ramana langa familii. De asemenea, sunt si soferi care se tem sa mearga in Italia. „In prima faza, am avut soferi care au renuntat la anumite curse, in special in Italia, dar si soferi care au cerut bani mai multi ca sa mearga acolo. Avantajul meu e ca am soferi care au inteles situatia si au mers, insa nici nu i-am trimis in zonele foarte afectate. In plus, in Italia s-au luat masuri destul de drastice ca sa se evite orice contact intre sofer si angajatii firmei.“
Din punct de vedere al conditiilor precare igienico-sanitare, dar si de alimentatie, din parcarile europene cu care se confrunta adesea soferii, Radu Hoza considera ca marele avantaj al companiei este ca majoritatea soferilor pot ajunge destul de des la bazele grupului, unde beneficiaza de toate conditiile. „Din fericire, soferii romani sunt invatati de la companiile la care poate au lucrat, sa isi gateasca singuri mancarea si sa nu fie dependenti de restaurantele din parcari. Oricum, situatia inca nu e foarte drastica, atata timp cat inca au acces la benzinarii si supermarketuri.“