Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Dupa primele trei unitati conectate in 2019, anul acesta Grupul Volkswagen va integra inca 15 unitati in Cloudul Industrial Volkswagen, cu scopul de a imbunatati in continuare eficienta si de a reduce costurile de productie, a declarat Gerd Walker, seful de productie al Volkswagen. Lucrarile la proiect au continuat constant, chiar daca productia a fost suspendata in timpul crizei generate de COVID-19. Volkswagen si-a propus ca, din 2016 pana in 2025, sa creasca productivitatea cu 30%, iar Cloudul Industrial va fi o parghie cheie pentru atingerea acestui obiectiv, a spus Walker. In total, Grupul se asteapta la economii de costuri in valoare de cateva miliarde de euro, atunci cand datele celor 124 de fabrici vor fi evaluate in mod standardizat. Industrial Cloud este construit pe serviciile Amazon Web (AWS), iar Siemens este partenerul de integrare.
In 2019, Volkswagen Group a inceput initial cu fabricile Chemnitz, Wolfsburg si Polkowice (Polonia) ale marcii Volkswagen. Cele 15 fabrici prevazute pentru integrare in acest an sunt de la marcile Audi, Seat, Skoda, Volkswagen Automobile, Volkswagen Vehicule Comerciale, Porsche si Componente. Acestea includ fabricile de la Brunswick, Emden, Hanovra, Ingolstadt, Kassel, Leipzig, Neckarsulm, Salzgitter, Zuffenhausen si Zwickau (Germania), Martorell (Spania), Palmela (Portugalia), Györ (Ungaria) si Mladá Boleslav si Vrchlabi (Cehia).
In prima etapa, Grupul a definit 15 aplicatii diferite care sunt acum standardizate pentru toate fabricile. Principalele aspecte includ mentenanta predictiva a masinilor si reducerea reincarcarii vehiculelor prin inteligenta artificiala (AI). Punerea in aplicare a acestora ar trebui sa aduca economii de costuri de aproximativ 200 de milioane de euro, pana la sfarsitul lui 2025. Datele de la cateva sute de mii de masini si obiecte din fabrici vor fi inregistrate de senzori si analizate prin aplicatii standardizate pe Cloud. Fiecare masina, echipament si sistem vor fi conectate manual. In cazul masinilor mai vechi, va fi necesara si instalarea de senzori. In etapa finala de dezvoltare, cantitatea totala de informatii care urmeaza sa fie procesata in fiecare zi va corespunde volumului de date dintr-un oras mic din Germania. In prezent, 220 de experti din cadrul Grupului lucreaza la proiect, iar numarul urmeaza sa se ridice la aproximativ 500 pana la sfarsitul lui 2020. 

Dupa primele trei unitati conectate in 2019, anul acesta Grupul Volkswagen va integra inca 15 unitati in Cloudul Industrial Volkswagen, cu scopul de a imbunatati in continuare eficienta si de a reduce costurile de productie, a declarat Gerd Walker, seful de productie al Volkswagen. Lucrarile la proiect au continuat constant, chiar daca productia a fost suspendata in timpul crizei generate de COVID-19. Volkswagen si-a propus ca, din 2016 pana in 2025, sa creasca productivitatea cu 30%, iar Cloudul Industrial va fi o parghie cheie pentru atingerea acestui obiectiv, a spus Walker. In total, Grupul se asteapta la economii de costuri in valoare de cateva miliarde de euro, atunci cand datele celor 124 de fabrici vor fi evaluate in mod standardizat. Industrial Cloud este construit pe serviciile Amazon Web (AWS), iar Siemens este partenerul de integrare.
In 2019, Volkswagen Group a inceput initial cu fabricile Chemnitz, Wolfsburg si Polkowice (Polonia) ale marcii Volkswagen. Cele 15 fabrici prevazute pentru integrare in acest an sunt de la marcile Audi, Seat, Skoda, Volkswagen Automobile, Volkswagen Vehicule Comerciale, Porsche si Componente. Acestea includ fabricile de la Brunswick, Emden, Hanovra, Ingolstadt, Kassel, Leipzig, Neckarsulm, Salzgitter, Zuffenhausen si Zwickau (Germania), Martorell (Spania), Palmela (Portugalia), Györ (Ungaria) si Mladá Boleslav si Vrchlabi (Cehia).
In prima etapa, Grupul a definit 15 aplicatii diferite care sunt acum standardizate pentru toate fabricile. Principalele aspecte includ mentenanta predictiva a masinilor si reducerea reincarcarii vehiculelor prin inteligenta artificiala (AI). Punerea in aplicare a acestora ar trebui sa aduca economii de costuri de aproximativ 200 de milioane de euro, pana la sfarsitul lui 2025. Datele de la cateva sute de mii de masini si obiecte din fabrici vor fi inregistrate de senzori si analizate prin aplicatii standardizate pe Cloud. Fiecare masina, echipament si sistem vor fi conectate manual. In cazul masinilor mai vechi, va fi necesara si instalarea de senzori. In etapa finala de dezvoltare, cantitatea totala de informatii care urmeaza sa fie procesata in fiecare zi va corespunde volumului de date dintr-un oras mic din Germania. In prezent, 220 de experti din cadrul Grupului lucreaza la proiect, iar numarul urmeaza sa se ridice la aproximativ 500 pana la sfarsitul lui 2020.