Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Magazino, cu sediul in Munchen, prezinta un robot flexibil pentru intralogistica. In urma dezvoltarii cu succes a robotilor TORU, modelul SOTO promite beneficii semnificative in domeniul aprovizionarii cu materiale, inclusiv costuri mai mici de ridicare, asistenta pentru sarcini care nu sunt ergonomice si niveluri mai scazute ale stocurilor.

Compania Metrilus cu baza in Erlangen prezinta MetriXFreight, un sistem automat de masurare a marfurilor. MetriXFreight obtine masuratori folosind camera de adancime 3D, depasind sistemele conventionale bazate pe laser cu un pret mult mai mic. Tehnologia inovatoare poate masura obiecte de diferite forme si dimensiuni pentru a capta date de baza fiabile pentru marfurile de intrare sau pentru a optimiza incarcaturile si poate furniza date de facturare a marfurilor de iesire. Aceasta este o solutie eficienta pentru obtinerea unor date exacte de baza – un factor tot mai important pe masura ce industria logistica se digitalizeaza si automatizeaza.
Propunerea parcelLab este axata pe imbunatatirea experientei clientilor din e-commerce in timpul de dupa checkout. parcelLab ofera monitorizare in timp real a fiecarei comenzi pentru o comunicare personala, individuala si emotionala cu clientii, sustinuta de invatarea automata. Solutia cu eticheta alba le permite retailerilor online sa isi proiecteze relatiile cu clientii post-checkout in jurul dorintelor si nevoilor lor unice.
shipcloud din Hamburg prezinta platforma sa de transport bazata pe cloud, o solutie ce ofera comerciantilor de retail online o interfata usoara pentru transportatorii cheie precum DHL, Deutsche Post, DPD, UPS s.a.. Generarea si imprimarea automata a etichetelor de transport, urmarirea mai multor operatori si gestionarea returnarilor reprezinta doar inceputul. De asemenea, platforma face posibila optimizarea curselor prin interogari de pret si schimbarea facila a operatorilor de transport.