Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pe 20 ianuarie 2015, un șofer de naționalitate română conducea un camion pe rampa care leagă Tangenziale Vest (centura de ocolire vestică) din Milano de autostrada A1, când vehiculul s-a răsturnat într-o curbă în pantă. Când cabina a lovit parapetul de protecție, șoferul a fost aruncat pe o distanță de 15 m și a murit în ambulanța care îl ducea la spital.

Ancheta efectuată de poliția rutieră și de procuratură a arătat că autocamionul circula cu o viteză de 70 km/h, în condițiile în care limita maximă de viteză era de 40 km/h, dar răsturnarea ar fi fost cauzată de deplasarea containerului încărcat în camion, din cauza faptului că încuietorile duble nu au fost strânse corespunzător. La începutul lunii martie 2022, Tribunalul din Lodi a decis că managerul firmei de transport, care între timp a dat faliment, proprietar al autovehiculului comercial, trebuie trimis în judecată pentru acuzația de complicitate la omor prin imprudență, ca urmare a încălcării normelor de securitate în muncă. Mai exact, firma este acuzată că nu a reușit să îl instruiască în mod corespunzător pe șofer cu privire la modul în care să asigure încărcătura. Procesul se va judeca în luna iunie a.c.