Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TeraPlast, unul dintre cei mai importanți jucători în industria producției și distribuției de materiale de construcții, a anunțat o adoptare accelerată și pe scară largă a soluțiilor de digitalizare pentru a eficientiza operațiunile logistice.

Compania își propune ca în termen de un an să deruleze 80% dintre procesele operațiunilor sale logistice prin intermediul unor softuri specializate cu scopul de a reduce timpii de livrare și de a spori eficiența.

Creșterea continuă a afacerilor TeraPlast a amplificat necesitatea de automatizare a proceselor logistice, în condițiile în care, în vârfuri de sezon, compania procesează și livrează un număr foarte mare de comenzi zilnic.

De asemenea, TeraPlast a demarat un proces ambițios de digitalizare, focalizat pe construirea unui ecosistem integrat de soluții digitale adaptate specificului operațiunilor sale, care să asigură interoperabilitatea datelor.

Unul dintre cele mai recente proiecte sunt concentrate pe analiză și ofertare. În acest sens, compania a implementat un program care permite o analiză rapidă a cererii, raportând prețul solicitat la costurile înregistrate, cât și acces la istoricul prețurilor de vânzare pentru produsele în cauză. Echipa TeraPlast a dezvoltat și personalizat structura softului, iar implementarea a fost realizată cu succes de către Cicada Tehnologies din Cluj.

Echipa de vânzări a fost dotată cu echipamente IT pentru acces rapid și în timp real la informații legate de prețuri, stocuri și oferte, înlocuind astfel vechiul sistem bazat pe Excel, care nu mai răspundea necesităților actuale datorită volumului mare de date.

Digitalizarea și automatizarea proceselor au dus la accelerarea operațiunilor, creșterea rezilienței lanțului de aprovizionare în perioadele de stres și reducerea erorilor umane. Acest demers a adus beneficii semnificative în ceea ce privește productivitatea, optimizarea forței de muncă, siguranța, utilizarea eficientă a spațiilor și managementul integrat al stocurilor.

Pe lângă utilizarea celei mai recente versiuni SAP (S4HANA), pentru analiza bonității clienților, TeraPlast utilizează un robot RPA de la UiPath, iar analiza performanțelor de vânzări se realizează prin intermediul Business Intelligence, dezvoltat pe platforma Qlik.

Pe viitor, TeraPlast urmărește să continue dezvoltarea prin analiza și implementarea softurilor de logistică, finalizarea platformei de comerț B2B și extinderea aplicațiilor de WMS, pentru a facilita operațiunile necesare din depozite și a le realiza cât mai ușor și mai repede, fără greșeli.

„Adoptarea soluțiilor de digitalizare este parte din obiectivul nostru de eficientizare a timpilor și eliminare a probabilității greșelilor în contextul unui volum ridicat de muncă.  Dimensiunea Grupului TeraPlast este în creștere constantă, suntem cel mai mare procesator de polimeri din Europa de Sud-Est, iar nevoile logistice trebuie adaptate la noile realități. Soluțiile implementate au ținut cont de dinamica, diversitatea și complexitatea proceselor comerciale, sunt personalizate industriei în care activăm. Mai specific, cu această soluție, volumul de muncă se procesează mult mai rapid, viteza de obținere a rezultatelor și șansele de eroare scad foarte mult, iar echipa dedicată acestor operațiuni rămâne aceeași. Avem 7 depozite proprii și o rețea de peste 350 de distribuitori, iar împreună cu forța de vânzări proprie servim prompt și eficient cei peste 2.000 de clienți ai TeraPlast. Vom continua să extindem soluțiile digitale necesare pentru a fi pregătiți și competitivi, deoarece acum facem tranziția către noua eră, cea a industriei 4.0.” ,

a afirmat Ovidiu Gurău, directorul comercial al TeraPlast.

Iveco Group și Nikola Corporation au anunțat că sunt încântați să intre într-o nouă etapă a parteneriatului lor, care a început în 2019 și a atins până în prezent toate etapele de referință pentru a valorifica expertiza în vederea implementării camioanelor grele cu emisii zero (clasa 8) în America de Nord și Europa.

Cele două companii au lucrat împreună într-un ritm susținut, în ciuda provocărilor Covid-19 și a lanțului de aprovizionare, pentru a obține rezultatele etapei anterioare, lansând vehiculele electrice cu baterii (BEV) și vehiculele electrice cu pile de combustie (FCEV) pentru transportul regional cuprinzător și pe termen lung, potrivit unui comunicat de presă.

Iveco Group va prelua integral proprietatea asupra societății mixte din Ulm, Germania. Astfel, va fi licențiat să acceseze în mod liber și să continue să dezvolte software-ul de control al vehiculului pentru BEV și FCEV dezvoltate în comun. În același timp, Nikola va primi licența pentru tehnologia IVECO S-Way pentru America de Nord și furnizarea de componente aferente de la Iveco Group și va obține proprietatea comună a proprietății Generation 1 eAxles, tehnologie dezvoltată împreună cu marca de trenuri de propulsie a Iveco Group, FPT Industrial.

De asemenea, Iveco Group va acoperi cheltuielile de capital legate de această nouă etapă a colaborării prin lichiditățile sale disponibile, cumpărând elementele parțial în numerar (35 milioane USD) și parțial în acțiuni Nikola (20 milioane de acțiuni). În ciuda impactului negativ generat asupra lichidităților, Iveco Group preconizează să îl absoarbă cu generarea de fluxuri de numerar și, prin urmare, acest lucru nu modifică obiectivul său de fluxuri de numerar pentru acest an. De asemenea, va păstra o cantitate semnificativă de acțiuni Nikola.

Iveco Group și Nikola vor continua să lucreze pentru același obiectiv care să conducă tranziția energetică către viitorul mobilității. În prezent, prevederile menționate sunt supuse tuturor aprobărilor de reglementare aplicabile și pregătirii unor acorduri definitive pentru a implementa mai complet termenii din fișa de condiții obligatorii dintre companii.