Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pe 13 decembrie, tunelul de bază Ceneri, de pe axa Gotthard, a fost pus oficial în funcțiune. Acesta va oferi noi oportunități pentru transportul de marfă între Italia și Europa, grație unei rețele intermodale potrivite pentru semiremorci P400. După o perioadă de testare care a început în 4 septembrie, în ziua inaugurării peste 5.800 de convoaie au traversat această secțiune pentru a verifica procesele și a le testa în condiții reale.

Inaugurarea constituie un moment de cotitură pentru transportul intermodal european și pentru Arcese, care investește în rețeaua sa și în serviciile combinate rutier-feroviar de ani de zile. „Odată cu deschiderea coridorului de 4 m prin Gotthard, dar și datorită parteneriatului cu Hupac, ne crește capacitatea proprie de la 37 de conexiuni săptămânale, la 160 programate pentru ianuarie 2021”, afirmă Emanuele Arcese, director de transport rutier FTL al Arcese.

2020 a fost un an istoric pentru sector, cu focus pe transportul intermodal care a funcționat continuu, fiind considerat un mod de transport mai sigur, care implică un contact uman minim.

Noua soluție nu numai că e avantajoasă pentru transportul viitorului în Europa, dar confirmă și compania Arcese ca pionier și lider în sector. „Am reușit să realizăm viziunea Arcese. Astăzi, modelul nostru de afaceri este în cele din urmă pe deplin implementat. În ultimii zece ani am lucrat la proiectarea unei rețele intermodale integrate (feroviar și maritim) și la standardizarea flotei de semiremorci. An după an am construit o flotă de peste 3.000 de semiremorci mega intermodale P400 pentru un scenariu competitiv european. Traversarea Alpilor a fost grea, dar astăzi visul nostru este realitate”,  a declarat Pietro Bertolone, CEO al Grupului Arcese.