Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Asociatia de Transport si Logistica din Polonia, TLP, a realizat un al doilea sondaj de la aparitia crizei medicale provocate de Covid-19, cu participarea managerilor de firme de transport, dar si, separat, a soferilor. 
Analiza care ii vizeaza pe acestia din urma arata ca ei se considera mai putin vulnerabili decat la inceputul pandemiei atunci cand sunt in curse si ca o mare parte a lor inca lucreaza.
Daca primul sondaj, realizat la inceputul pandemiei, arata ca 69,4% dintre conducatorii auto profesionisti considerau ca pericolul pentru ei, in timp ce sunt in curse, era semnificativ sau foarte mare, acum situatia s-a schimbat, probabil din cauza masurilor de siguranta luate de companii, si doar 29,1% dintre ei mai simt o amenintare serioasa. 
Chemati sa dea o nota de la 1 la 10 pentru masurile de protectie si de prevenire luate de companii, acestia au dat raspunsuri foarte diferite de la caz la caz, iar media a fost de 5,27.
Soferii chestionati au confirmat punctul de vedere al managerilor de transport, potrivit caruia nu exista o criza a fortei de munca: 70,9% dintre firme nu au o astfel de problema, 25,3% se confrunta in mica masura cu aceasta problema si doar 3,8%, in mare masura. 
Soferii polonezi vad piata de transport dintr-o perspectiva usor diferita de cea a managerilor si estimeaza o descrestere a numarului de servicii oferite de companiile lor, dar, spre deosebire de angajatori, nu considera ca asta va fi o problema foarte grava. Aproape o treime dintre soferi cred ca numarul serviciilor oferite de firmele lor va fi acelasi de dinainte de criza sau va creste, pe cand dintre manageri numai 1,7% au aceasta parere.
Si soferii polonezi, nu numai managerii, remarca lipsa comenzilor de transport, dar, si de aceasta data, la un alt nivel: numai 10% dintre angajatori afirma ca nu se confrunta cu lipsa comenzilor, in timp ce, potrivit conducatorilor auto, peste 62% dintre firme au aceasta problema. 
In ceea ce priveste veniturile soferilor, mai putin de o treime dintre companii le-au redus, iar in paralel cei mai multi soferi declara ca veniturile lor, cel putin in viitorul apropiat, nu vor scadea. 
 
Asociatia de Transport si Logistica din Polonia, TLP, a realizat un al doilea sondaj de la aparitia crizei medicale provocate de Covid-19, cu participarea managerilor de firme de transport, dar si, separat, a soferilor. 
Analiza care ii vizeaza pe acestia din urma arata ca ei se considera mai putin vulnerabili decat la inceputul pandemiei atunci cand sunt in curse si ca o mare parte a lor inca lucreaza.
Daca primul sondaj, realizat la inceputul pandemiei, arata ca 69,4% dintre conducatorii auto profesionisti considerau ca pericolul pentru ei, in timp ce sunt in curse, era semnificativ sau foarte mare, acum situatia s-a schimbat, probabil din cauza masurilor de siguranta luate de companii, si doar 29,1% dintre ei mai simt o amenintare serioasa. 
Chemati sa dea o nota de la 1 la 10 pentru masurile de protectie si de prevenire luate de companii, acestia au dat raspunsuri foarte diferite de la caz la caz, iar media a fost de 5,27.
Soferii chestionati au confirmat punctul de vedere al managerilor de transport, potrivit caruia nu exista o criza a fortei de munca: 70,9% dintre firme nu au o astfel de problema, 25,3% se confrunta in mica masura cu aceasta problema si doar 3,8%, in mare masura. 
Soferii polonezi vad piata de transport dintr-o perspectiva usor diferita de cea a managerilor si estimeaza o descrestere a numarului de servicii oferite de companiile lor, dar, spre deosebire de angajatori, nu considera ca asta va fi o problema foarte grava. Aproape o treime dintre soferi cred ca numarul serviciilor oferite de firmele lor va fi acelasi de dinainte de criza sau va creste, pe cand dintre manageri numai 1,7% au aceasta parere.
Si soferii polonezi, nu numai managerii, remarca lipsa comenzilor de transport, dar, si de aceasta data, la un alt nivel: numai 10% dintre angajatori afirma ca nu se confrunta cu lipsa comenzilor, in timp ce, potrivit conducatorilor auto, peste 62% dintre firme au aceasta problema. 
In ceea ce priveste veniturile soferilor, mai putin de o treime dintre companii le-au redus, iar in paralel cei mai multi soferi declara ca veniturile lor, cel putin in viitorul apropiat, nu vor scadea.