Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Platforma Storage Logistics, marketplace B2B pentru spații de depozitare clasa A din România, anunță creșterea cu 50% a numărului de depozite partenere la nivel național și cu 285.000 m2 a spațiului de depozitare pentru proiecte de depozitare, pe termen scurt și mediu.

În prezent, Storage Logistics conectează o rețea de peste 150 de parteneri, prin intermediul căreia companiile pot accesa servicii de depozitare la cerere, având o suprafață totală a spațiului disponibil de aproximativ 350.000 m2 și o capacitate de depozitare pentru 600.000 de paleți.

Creșterea este cu atât mai impresionantă cu cât la finalul anului 2020, spațiul disponibil prin intermediul storage-logistics.ro era de 65.000 m2.

De la lansarea din septembrie 2020, Storage Logistics a dezvoltat un concept de eficientizare de business în zona de logistică, fiind în momentul actual cea mai mare rețea de spații de depozitare din România. Compania a centralizat o rețea de depozite regionale, optimizând procesul de Last Mile Distribution al clienților săi prin distribuirea produselor către punctul de livrare pe distanțe mai mici de 200 kilometri.

În prezent, peste 35% din paleții care tranzitează spațiile de depozitare din marketplace-ul Storage Logistics provin din marfa de tranzit și surplusul de producție, iar 15% din marfurile depozitate fac parte din categoria Industrial Goods.

Storage Logistics reprezintă o rețea de spații de depozitare din România, prin intermediul căreia companiile care au nevoie de spațiu temporar, pe termen mediu și scurt, au acces la o multitudine de servicii logistice. În depozitele marketplace-ului Storage Logistics, clienții găsesc spațiu disponibil pentru depozitarea mărfurilor la temperatură ambientală, controlată, frigorifică și ADR, cât și o gamă variată de servicii logistice cum ar fi: picking, re-paletare, cross docking, distribuție și fulfillment. Soluțiile oferite de Storage Logistics se adresează în special sectoarelor Retail, FMCG Industrial Goods și ADR.

Pe 8 iulie, în cadrul unei conferințe de presă online, directorul de design al producătorului francez, Paul Daintree, a prezentat și noutățile aduse interiorului camioanelor T, T High, C și K, unde accentul s-a pus pe confortul șoferului, una dintre cerințele clienților fiind o poziție de condus similară cu cea dintr-un autoturism. De acea noile camioane au volan ajustabil pe trei axe, cu un buton care se poate opera cu piciorul, aspecte ce facilitează adaptarea poziției șoferilor la forma corpului și la preferințele lor. În plus, este disponibil un sistem de pornire fără cheie.

Și confortul patului de bază a fost îmbunătățit prin creșterea grosimii și densității saltelei, prin dublarea numărului de arcuri și prin adăugarea unui topper.

Designerii Renault Trucks au creat și spații de depozitare mai mari și au adăugat spații speciale pentru telefoane sau tablete, cu puncte de încărcare USB în apropiere. Spațiile de depozitare care nu sunt vizibile includ un nou sertar ce permite transportul în siguranță al unui carnet A4 sau al unei tablete.

Pentru o atmosferă relaxantă la bord, materialele și culorile au fost schimbate și contrastele au fost îndulcite, odihnind ochii șoferilor. Scaunul integral din piele a fost înlocuit cu cel din material textil gofrat, iar logo-ul subliniază, ca și în cazul exteriorului noilor camioane, „mândria de a fi Renault Trucks“.