Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
Foto: SAMEDAY
Compania românească SAMEDAY anunță intenția de a-și continua expansiunea prin preluarea companiei maghiare de curierat rapid, Sprinter. Această mutare ar reprezenta pentru SAMEDAY o extindere semnificativă a infrastructurii out-of-home, cu 60%, prin cumpărarea a celor 450 de puncte de livrare din Ungaria, împreună cu capacitatea de livrare la domiciliu.
Sprinter, o companie tradițională de curierat expres din Ungaria, cu o istorie de peste 17 de ani pe piața maghiară, este recunoscută pentru serviciile sale de înaltă calitate. Cu prezența sa bine stabilită de 25 de ani de servicii expres de livrare și parteneriate solide, Sprinter deservește un număr important de magazine online și va extinde livrările și către România. De asemenea, compania este asociată cu nume de mărci renumite, așa cum prin rețeaua de puncte fixe de ridicare și colectare a coletelor, Pick Pack Pont, și Sprinter, cu zeci de ani de experiență în livrarea la domiciliu. SAMEDAY deservește o gamă variată de afaceri online, de la companii locale până la multinaționale. Cu o extindere solidă a infrastructurii sale out-of-home în Ungaria, SAMEDAY va ajunge la aproximativ 2.200 de lockere easybox și puncte de livrare până la finalul lui 2024, acoperind toate marile orașe și regiuni din țară. Această extindere va facilita și mai mult livrările transfrontaliere către România și alte țări, servind nevoile magazinelor online care efectuează expedieri cross-border.
Clienții Sprinter vor continua să beneficieze de aceleași servicii de încredere, iar odată cu finalizarea tranzacției, vor avea acces și la noi servicii și tehnologii adaptate pentru eCommerce. Angajații și subcontractorii vor beneficia de continuitate în activitate și de mai multe oportunități de creștere, având în vedere planurile ambițioase de dezvoltare ale companiei.
Achiziționarea Sprinter aduce împreună decenii de expertiză în piața locală și cultura de servicii, alături de SAMEDAY, o companie dinamică și în creștere, echipată cu tehnologii de vârf în domeniul livrărilor și curieratului. Această unire creează o nouă opțiune competitivă pentru afacerile online, atât din Ungaria și România, cât și pentru multinaționale.
„Construim o zonă de livrare unitară și fără granițe care va îmbunătăți experiența clienților și va reduce costurile de livrare pentru magazinele online din România, Ungaria și Bulgaria. Avem un plan ambițios de a ajunge la 8.500 de puncte de livrare în regiune în acest an, iar eventuala preluare a infrastructurii Sprinter reprezintă un pas important. Vom continua extinderea accelerată prin creșterea numărului de easybox-uri și introducerea unor noi puncte de livrare și a sistemelor shop-in-shop, care vor sprijini la dezvoltarea și mai accelerată a comerțului online în regiune.”,
a precizat Lucian Baltaru, CEO SAMEDAY Group.
În ultimele 12 luni, SAMEDAY a înregistrat o creștere impresionantă, cu 115% mai multe magazine online care au accesat serviciile de expediere cross-border, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. Cu un total de 95 de milioane de colete livrate în regiune în ultimul an, SAMEDAY continuă să-și consolideze poziția ca primă companie românească de curierat care a extins operațiunile în afara granițelor, fiind în al patrulea an de activitate în Ungaria și al doilea an de prezență în Bulgaria.
Pe fondul creșterii continue a numărului de colete livrate în regiune, în 2024, Grupul SAMEDAY va investi circa 30 de milioane de euro în creșterea capacității de livrare prin extinderea rețelei out-of-home.
Grupul SAMEDAY planifică o investiție totală de peste 60 de milioane de euro pentru acest an. Această sumă considerabilă va fi direcționată către extinderea rețelei regionale out-of-home, dezvoltarea tehnologică și optimizarea capacității și vitezei de procesare și livrare.
Mercedes‑Benz Vans a încheiat 2022 cu 411.000 utilitare livrate, cu 4% mai mult decât în anul anterior. Dintre acestea, 14.700 sunt vehicule electrice – eVans (+15%).
Mercedes‑Benz Vans oferă deja patru modele cu propulsie electrică cu baterie, iar din primul trimestru al acestui an vor fi disponibile și autoutilitarele eCitan și EQT, având consum de putere combinat (WLTP) de 18,99 kWh/100 km şi emisii de CO2 combinate (WLTP) de 0 g/km.
Grupul german își pregătește forţa de vânzări pentru viitor, cu accent pe diferitele nevoi ale clienților internaționali. O atenţie deosebită este acordată piețelor și industriilor aflate în creștere. În America de Nord, cea mai importantă regiune străină, vânzările au crescut cu o cincime anul trecut, ajungând la 73.800 de unităţi Sprinter și Metris (Vito). SUA a înregistrat cea mai puternică creștere pe continent, cu +20%. Pe piața internă, Germania, au fost livrate 113.200 de autoutilitare (+15%).
Al patrulea trimestru al 2022 s-a încheiat cu o creștere semnificativă a vânzărilor, mix-ul sănătos de vânzări și produse determinând creșterea livrărilor. Din octombrie până în decembrie 2022, 121.500 de utilitare au fost vândute de Mercedes-Benz în întreaga lume (+14%). Principalele piețe au fost pe creştere: Germania (T4 2022: 40.800 de unități, +45%) și Europa (T4 2022: 81.800 de unități, +24%). Vânzările autoutilitarelor din gama medie eVito, eVito Tourer în segmentul premium și ale Clasei V și EQV în segmentul de lux au crescut cu 11%, până la 47.500 de unități în trimestrul al patrulea din 2022. 66.000 de unități Sprinter (inclusiv eSprinter) au fost livrate în segmentul de furgonete mari (+9%), în timp ce pe segmentul comercialelor uşoare mici – Citan și T-Class – s-au înregistrat rezultate spectaculoase (T4 2022: 8.000 de unități, +125%).
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).